Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

niedziela, 16 września 2012

Fryzury dla włosów kręconych


Jako posiadaczka włosów kręconych mam spory problem z odstawieniem prostownicy. Bez prostowania moje włosy wyglądają niezbyt ciekawie. Z jednej strony odstają, z drugiej bardziej przyklapnięte, do tego miejscami babyhair'y odstają na skroniach... koszmar. Też macie taki problem? W związku z tym postanowiłam poszukać fryzur, które pomogą ujarzmić moje kręcone włosy bez użycia prostownicy. Proponuję kilka upięć a'la warkocz.

1. Luźny kłosek:
2. Fryzura a'la Tymoszenko :) :

3. Piękny splot:
Mnie osobiście najbardziej się podoba ostatnia. Jest cudowna. na pewno postaram się ją wypróbować i jak już mi się uda wykonam dokładny opis krok po kroku jak ja zrobić.

A na koniec moje włosy wyprostowane:

I na odwyku od prostowania. Istne siano.



3 komentarze:

  1. Miałam takie samo sianko. Teraz mam jego pozostałości. Połowa sama się wykruszyła, cześć obcięłam i teraz mam włosy o długości za ucho, nie mogę mieć już krótszych włosów, bo i tak z takimi jak teraz ledwo wytrzymuje. A miałam identycznie wyglądające jak Twoje, nawet ta sama długość.
    życzę Ci wytrwałości w pielęgnacji włosów, czego mi czasem brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* ja bronię się przed obcięciem jak mogę, pod koniec października obetnę końce. Ale już jest troszkę lepiej, są mniej spuszone i troszkę bardziej nawilżone.

      Usuń
  2. Świetny kłos i splot na zdjęciach nr 1 i 3. Może namówię uzdolnioną w kwestii fryzur koleżankę i mi wykona takie uczesanie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!