Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

niedziela, 14 kwietnia 2013

Szampon morelowy Dulgon Kids - recenzja

Witajcie Kochane :)
Dzisiaj na prośbę jednej z czytelniczek postanowiłam napisać recenzję szamponu dla dzieci firmy Dulgon o zapachu moreli.

Dostępność i cena:
Szampon można kupić w kilku miejscach m.in. w Realu za ok. 10 zł/250 ml, w Naturze za ok. 6 zł a także na doz.pl w tej cenie co w Naturze.

Opis producenta:
"Szampon do włosów - bajecznie pachnący szampon dla prawdziwych rycerzy i księżniczek. Delikatna formuła łagodnie myje włosy nadając im jedwabisty połysk, miękkość i gładkość. Ułatwia rozczesywanie włosów, nie podrażnia. Dostępny w następujących nutach zapachowych: kokos, morela. PH przyjazne skórze, nie zawiera PEG, potwierdzone dermatologicznie, od trzeciego roku życia"

Skład:

AQUA, LAURYL GLUCOSIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM COCAMPHOACETATE, SODIUM CHLORIDE, POLYQUATERNIUM-7, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, COCO-GLUCOSIDE, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, BENZYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, PARFUM, POTASSIUM SORBATE, POLYQUATERNIUM-44, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, GERANIOL

Szampon zawiera delikatne substancje myjące. Brak ekstraktów, choć w szamponie nie są mi one w gruncie rzeczy potrzebne - ma myć. Brak silikonów, za to zawiera pq, które też mogą się nadbudowywać, jednak dosyć ciężko znaleźć szampon bez pq.

Opakowanie:
Przyjemna, trwała i wytrzymała butelka o nietypowym kształcie. Wygodna w użyciu. Szkoda tylko, że nie da rady jej postawić na nakrętce.

Konsystencja i wydajność:
Konsystencja nie za rzadka i nie zbyt gęsta - w sam raz. Barwa żółta przezroczysta. Szampon pięknie pachnie morelami/brzoskwiniami, dobrze się pieni, wydajność standardowa, starczył na jakiś miesiąc mycia.

Jak stosowałam:
Jako łagodny szampon do regularnego mycia włosów. Przy jego stosowaniu używałam co jakieś 1-2 tygodnie szamponu z SLeS.

Moje wrażenia:

Plusy:
+ nie plącze włosów tak jak inne szampony np. BD
+ zapach
+ konsystencja w sam raz
+ domywa bez problemu wszystkie oleje, włosy po nim są świeże, nie są przyklapnięte
+ wydajność jest całkiem niezła
+ cena niska i adekwatna do jakości
+ porządnie się pieni, nawet w twardszej wodzie

Minusy:
- skład mógł by zawierać jakikolwiek dobroczynny składnik prócz zapachu, myjadeł i konserwantów
- niestety ma pq, choć szczerze mówiąc nie przeszkadza mi to bardzo, i tak od czasu do czasu myję włosy mocnym szamponem, a znaleźć dobry szampon bez pq nie jest łatwo - wybaczam

Podsumowując:
Ja byłam z niego bardzo zadowolona, spełnił moje oczekiwania w pełni. Właściwie nie mam mu nic do zarzucenia i z chęcią kupię za jakiś czas kolejną butelkę, tym razem może wersję kokosową. Polecam z czystym sumieniem. Jak do tej pory mój ulubiony delikatny szampon.

Miałyście? Jak się sprawował?

Buziaki,
Hinata

11 komentarzy:

  1. Mnie przekonał jednorożec na opakowaniu :) będę musiała go wypróbować jako zastępcę dla babydream

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam na www.doz.pl można zamówić, jest na dziale dziecięcym w Realu (drożej) albo w Drogeriach Natura.

      Usuń
  3. Pewnie jak gdzieś napotkam - nie omieszkam wsadzić do koszyka. Gdyby nie ta recenzja to pewnie w ogóle bym o jego istnieniu nie wiedziała, a tu zapowiada się całkiem spoko "myjadełko". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo, może się na niego skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu recenzja Dulgona ;) Czekałam na nią, bo jednorożec na opakowaniu również moje serce rozmiękczył :P Z tego co kojarzę wersja z takim harcerzykiem czy jakimś tam chłopaczkiem nie ma pq ;) Jak skończę Facelle i BD to w końcu się na niego skuszę. Brakuje mi ładnie pachnących szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z tej serii żel pod prysznic malinowy i on nie ma pq, może kojarzysz bananowy żel pod prysznic. Ja jeszcze nie testowałam go.

      Usuń
    2. Jak na razie kojarzę je z półek Natury - jeszcze nie używałam ;) Chętnie spróbuję - zobaczę jakie będą dostępne w NAturze. Poczekam do czasu, aż skończę Facelle i Babydream ;)

      Usuń
  6. Muszę go wypróbować, bo BD to strasznie plącze moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz w życiu po tym szamponie dostałam łupieżu! Dostał go również mój chłopak, współlokatorka i jej mama! Głowa okropnie swędziała. Byłam w szoku. Odstawiliśmy szampon i wszystko odeszło, jak ręką odjął. Uważajcie na ten szampon! Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!