Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

czwartek, 21 listopada 2013

Włosowe hity ostatniego czasu: Planeta Organica, Tołpa, Biovax, Bielenda

Dziś stworzyłam krótką listę kosmetyków, które ostatnimi czasy podbiły moje serce i włosy :) Może wpadnie Wam w oko coś nowego, czego jeszcze nie miałyście, a jest warte wypróbowania. Zaczynamy!





1. Szampon Planeta Organica Organic Olive
 Recenzja tutaj.
Bardzo dobry szampon o pięknym składzie bez SLS/SLeS oparty na łagodnych składnikach myjących. Na drugim miejscu w składzie ma oliwę z oliwek (zaraz po wodzie)! Pięknie pachnie, dosyć dobrze się pieni jak na szampon o tak delikatnych detergentach. Co dla mnie ważne nie przesusza włosów, po spłukaniu włosy są miękkie w dotyku i śliskie. I to bez żadnych oblepiaczy! Bardzo wydajny. Kupiłam za jakieś 13 zł/360 ml.










2. Maska Tołpa

Bogata, emolientowa maska rewelacyjna do suchych i wymagających włosów. W składzie rządzą olej jojoba i ze słodkich migdałów. Dociąża i wygładza włosy, są po niej bardzo miłe w dotyku. Nie zawiera silikonów. Nie jest tania (około 17 zł/150 ml) ale za działanie wybaczę jej wszystko!














3. Maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych

Chyba nie trzeba jej przedstawiać. Maska już chyba kultowa wśród włosomaniaczek. U mnie leżała nieotwarta w szafce i czekała nie wiadomo na co, a dzięki ostatniej notce u bez senność (dziękuję :) postanowiłam ją otworzyć i wreszcie wypróbować. Maska dobrze nawilża włosy, sprawia, że są miękkie i błyszczą. Nadaje się również w niewielkiej ilości jako odżywka b/s. Nie obciąża. W składzie brak silikonów, mamy za to m. in. olejek ze słodkich migdałów, lanolinę czy miód. Cena regularna to około 20 zł/250 ml, ale warto czekać na promocje, ja swoją kupiłam za 10 zł!









4. Drogocenny Olejek Awokado Bielenda

Najnowszy wśród moich hitów. Nakładany po myciu tak jak 
zaleca producent sprawdza się bardzo dobrze. Zabezpiecza włosy, nadaje miękkość i połysk. Ja wykorzystałam go do olejowania ze względu na ładny skład (olej sojowy, awokado, makadamia, palmowy, brak silikonów). Już po naniesieniu na włosy czujemy rewelacyjną miękkość. Olej wchłania się w moje włosy, widać, że go polubiły. Po myciu włosy są bardzo miękkie i gładkie. Prawie jak włosy dziecka. Połączony z dobrą maską również działa cuda. Lubię dodać malutka łyżeczkę tego olejku do gotowej maski. Efekt jest świetny. Sprawdza się też fajnie na ciele i dłoniach. Na twarz jeszcze go nie nakładałam. Kosztował około 17 zł/150 ml.








Znacie któryś z moich hitów?

Pozdrawiam,
Hinata

15 komentarzy:

  1. Maska Biovax mnie zainteresowała. Chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak gdzieś dorwę ten olejek z Bielendy chyba nie oprę się pokusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest naprawdę super, a jak się nie sprawdzi, to zawsze można używać do ciała albo twarzy :)

      Usuń
  3. Ja mam odżywkę cedrową z Planeta Organica, ale na razie uzyłam jej tylko 2 razy więc ciężko mi cokolwiek o niej powiedzieć :D Za to reszty produktów nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie rozważam zakup odżywki, tylko w wersji oliwkowej. Jak będziesz już znała zarys działania cedrowej to chętnie przeczytam recenzję :)

      Usuń
  4. Ten Biovax to moja absolutnie ulubiona maska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dopiero zaczynam przygodę z biovax'em:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tą wersją też, póki co zastosowałam 3-4 razy. Inne mnie tak nie urzekły niestety :(

      Usuń
  6. super, że się sprawdziła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mi o niej przypomniałaś :D Twoje efekty przekonały mnie do wypróbowania wcześniej niż zamierzałam ;)

      Usuń
  7. biovax - mój hit :D
    To była jedna z pierwszych masek na włosomaniactwie i miłość od pierwszego użycia!

    OdpowiedzUsuń
  8. nic nie znam! muszę się we coś zoapatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek z Bielendy mógł by zagościć w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś myślałam o tej Tołpa, ale jakos cena mnei odstraszyla, za to Biowax kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam olejek Bielandy, moje włosy go też uwielbiają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!