Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Fryzura: Plecionka z supełków + Wspórpraca z firmą Mariza :)

Witajcie Moje Kochane!
Dzisiaj zacznę od pokazania fryzury, której się ostatnio nauczyłam, a właściwie wymyśliłam uproszczając inną podpatrzoną na yt. Jest dość prosta, nie mniej jednak efektowna. Mój K. określił ją jako fryzurę księżniczki :) A co najlepsze możemy ją zrobić już z włosów sięgających ledwo do ramion, a także z bardzo długich włosów.

Co nam jest potrzebne?
-włosy :)
- szczotka lub grzebień
- gumka do włosów (mi wystarcza maleńka gumka do warkoczyków)
- opcjonalnie jakaś ozdoba do wpięcia, ze dwie wsuwki

Zaczynamy mój obrazkowy samouczek:

Przeczesujemy włosy szczotką, układamy sobie grzywkę (na bok, odsłonięte czoło, co komu pasuje).



1. Wydzielamy po jednym paśmie po obu stronach głowy.





2. Zawiązujemy pasma na pojedynczy supełek, tak jak sznurówki przed zrobieniem kokardki :)






3. Oba pasma chwytamy odrobinę poniżej supełka, dobieramy do każdego po jednym, kolejnym pasmie od boku głowy.






4. Znów związujemy

I tak dalej do momentu, gdy skończą nam się włosy.
Końcówkę związujemy gumką. Tak powstały ogonek możemy zostawić luźno, albo podpiąć wsuwkami pod spód koka.


Mam nadzieję, że tutorial jest w miarę zrozumiały, nie jestem mistrzynią rysowania.

Tak wygląda to w moim wykonaniu:

Wersja z ogonkiem (jakieś pasemko mi wylazło:P)

Wersja z kokardką





Może nie jest idealny, ale jak na moje zdolności w czesaniu wygląda nieźle :)



A teraz o niespodziewanej paczuszce od Pani Grażynki z firmy Mariza :)

Otóż nawiązałam współpracę, w ramach której będę testować kosmetyki firmy Mariza.
Z Panią Grażyną pisałam na ten temat jakiś czas temu, ostatnio całkiem wypadło mi to z głowy. A tu nagle... dziś listonosz przyniósł mi paczkę! Akurat miałam marny humor, trochę problemów, gorszy dzień... patrzę a tu pokaźna, ciężka paczka. Przez chwilę zastanawiałam się, o co chodzi. Otwieram, a tu kosmetyki z firmy Mariza - te, które wybrałam do testów i sporo więcej. Ale mi się humor poprawił, możecie sobie wyobrazić :)

Co znalazło się w paczce, czyli co Hinata będzie testować i o czym wkrótce napisze:

Jako włosomaniaczka z zacięciem poprosiłam o szampon i odżywkę z serii Awokado & Jedwab do włosów suchych i zniszczonych


Wybrałam również Brzoskwiniowy płyn do kąpieli i Brzoskwiniowy peeling cukrowy - pachną ekstra!


A także Melonowe Ujędrniające masło do ciała.


W paczce ku mojej radości i zdziwieniu znalazłam również dwa żele pod prysznic jaśminowy i grejpfrutowy - zapachy urzekają :)


A także Zimowy krem ochronny oraz pomadkę z filtrami UV - pomadkę od razu zaczęłam testować.


Bardzo dziękuję Grażynko, paczuszka mnie bardzo ucieszyła :)

Tymczasem porzucam Wam katalog produktów firmy Mariza klik
I stronę firmy klik

Recenzje produktów pojawią się niebawem, ciekawa jestem, jak się u mnie sprawdzą.


Jak się Wam podoba moja fryzura?
Miałyście może do czynienia z kosmetykami Marizy?

Pozdrawiam ciepło
Hinata

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna fryzura, chyba wypróbuję na sobie wersję z kokardką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak pieknie! Zdolniacha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z poczatku myslalam ze to dobieraniec, ale faktycznie inaczej wyglada i nawet ciekawie:)
    Ale masz przyejmniaczki do testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. firmy nie znam, ale chętnie poznam ;)
    a fryzurka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta fryzurka, muszę ją wypróbować ;) Taki inny, ciekawszy dobieraniec ;) O firmie Marizia czytałam, ale nie używałam ich kosmetyków. Jak można je kupić? Przez konsultantów jak Oriflame czy Avon? Czy są dostępne stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamówić przez konsultanta tak jak np. Avon, lub sama się zarejestrować i zamawiać kosmetyki 30% taniej od cen katalogowych - bez kosztów rejestracji i musu zamawiania regularnie, wypisać można się także bez zobowiązań. Po prostu rejestrujesz się, składasz zamówienie przez internet, czekasz na paczkę i płacisz przy odbiorze za kosmetyki i przesyłkę. Opcja mi się bardzo podoba, sama zastanawiam się, czy nie zamówić paru rzeczy ;)

      Dziękuję, fryzura jest dla mnie dużo łatwiejsza niż dobierany i szybsza :)

      Usuń
    2. Można zamówić kosmetyki u konsultantek - zapraszam do kontaktu :) grazyna@mariza-kosmetyki.eu

      Proponuję jednak zostanie Klientem Bezpośrednim i zakupy z 30% zniżką - bez jakichkolwiek zobowiązań :)

      Formularz rejestracyjny + Regulamin + Katalog na stronce www.mariza-kosmetyki.eu

      Usuń
  6. Świetna fryzurka, dobra alternatywa dla tych, którzy nie są szczególnie dobrzy w dobierańcach, czyli dla mnie xD
    Ładna paczuszka, kosmetyki mają bardzo ładne opakowania, aż by się chciało po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna fryzurka, szkoda, że moje włosy sa do niej jeszcze za krótki. Gratuluje współpracy i czekam na recenzje:>

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście fryzura księżniczki ;) chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niecierpliwością czekam na recenzje odżywki i szamponu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!