Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

wtorek, 15 stycznia 2013

Maska BingoSpa masło shea i 5 Alg - recenzja


Dziś nadszedł czas na recenzję dobrze znanej w sieci maski do włosów marki BingoSpa. Moje opakowanie już powoli się kończy, zatem zapraszam Was do przeczytania mojej recenzji :)


Dostępność i cena:
Ja swoją maskę kupiłam w Tesco za 7,50zł/500g. Jednak nie w każdym Tesco można ją dostać. Zakupić ją można przez internet na stronie producenta, jednak tam już cena jest trochę wyższa (ok. 12 zł), jest także w stacjonarnym sklepie e-naturalnie w Łodzi, także w wyższej cenie. U mnie nie ma raczej problemu z jej zakupem, jednak dla niektórych może to być problem.

Opis producenta:
Masło Shea i botaniczny kompleks z alg: Ascophyllum, Spiruliny, Laminarii, Morszczynu i Nori - działają ochronnie i nawilżająco na skórę głowy i na włosy, przywracają włosom elastyczność i sprężystość, łagodzą podrażnienia. Sposób użycia: niewielką ilość maski nanieść na umyte, wilgotne włosy, delikatnie rozprowadzić na włosach i wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5 minut, następnie dokładnie spłukać. Stosować po każdym myciu włosów.

Skład:
Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol  (miksture), Stearamidopropyl Dimethylamine, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Butyrospermium Parkii (Shea Butter) Fruit, Glycerin, Aqua, Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatilida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben

Krótka analiza: maska nie zawiera silikonów i właściwie żadnych zbędnych substancji. Konserwantów tyle ile być musi, składniki dokładnie takie jak w opisie producenta: masło shea i pięć alg. To co w tej masce jest bardzo korzystne to minimalistyczny skład i dużo substancji odżywczych. Minusów nie zauważyłam.

Opakowanie:
Spory, plastikowy słoik, półprzezroczysty. Szeroki, dzięki czemu łatwo wydłubać resztki produktu. Nakrętka łatwo się odkręca, dodatkowo maska zabezpieczona jest plastikowym kapselkiem. Miło, że nie jest jednorazowy, to bardzo ułatwia transport, maska nie ma prawa się wylać. Moim zdaniem opakowanie jest na plus.

Konsystencja i wydajność:
Konsystencja maski jest raczej rzadka, lecz nie spływała mi z włosów. Wolę gęstsze maski, ale jakoś specjalnie mi nie przeszkadzała. Wydajność jest dosyć duża, maska jest rzadka, łatwo się rozprowadza na włosach, nie trzeba jej wcale dużo na jedno użycie.

Moje zastosowanie:
Stosowałam solo na włosy i skalp a także w połączeniu z innymi składnikami w maskach domowej roboty jako bazę.

Moje wrażenia:

Plusy:
+ bardzo niska cena - zwłaszcza kupiona w Tesco
+ świetny skład
+ bardzo dobra jako baza pod mieszanki własnej roboty
+ bardzo lekka, nie obciąża
+ nie wzmaga przetłuszczania
+ wydajna
+ świetna dla mniej wymagających włosów - np. u mojej mamy z krótkimi farbowanymi włosami, dosyć zdrowymi wywołała efekt wow , sypkie, dobrze układające się i lśniące jak nigdy
+/- zapach - maski Bingo potrafią specyficznie i bardzo intensywnie pachnieć, ten zapach na szczęście mnie nie zniechęcił, jest ok, choć znam maski o lepszym zapachu, zapach utrzymuje się na włosach


Minusy:
- brak odżywienia widocznego na moich włosach - maska solo u mnie się specjalnie nie sprawdziła, działanie solo oceniam na przeciętne, jednak również nie zaszkodziła. Zbyt słaba dla bardziej wymagających włosów
- nie dla każdego będzie łatwo dostępna


Podsumowując:
Maska jest świetna do mieszanek i solo dla włosów mniej wymagających i łatwych do obciążenia. Jednak zbyt słaba samodzielnie do włosów bardziej wymagających. Ja na pewno kupię ją za jakiś czas z myślą o własnych mieszankach - ze względu na prosty skład i dużą pojemność w niskiej cenie i w tym celu mogę śmiało Wam polecić.

14 komentarzy:

  1. Mnie Bingo z shea obciążała, za to kaszmir i kolagen dawała efekt sypkich, lekkich i miękkich włosów ;) Nadaje się też świetnie do mycia - stosowałam latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ją użyłam już kilka razy i faktycznie moje wlosy nie za bardzo ja polubily nie sa nawilzone :/ tylko suche

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ta maska wysuszała mi włosy, więcej do niej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uważam, że ta maska jest najlepsza wśród BingoSpa. Mam po niej cudownie gładkie i błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić jakiś produkt BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją kiedyś i strasznie puszyła. Teraz powinna puszyć mniej bo spadła mi porowatość włosów ale jednak boję się spróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo spróbuję Twojego sposobu, dzięki:) kurcze nigdy nie miałam bingo, ale jak wykończę zapasy to chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą maskę jednak mam wrażenie ze moje włosy sie po niej puszą.
    Nie masz nic przeciwko zebym dodala cie do blogrolla ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo ją lubię, ale przeważnie dodawałam do niej kilka kropli jojoby - włosy wtedy były odżywione i pięknie lśniły :) Ale solo też działała fajnie, dobra też była do mycia zamiast szamponu.

    Dodaję blog do obserwowanych i cieszę się, że liczba włosomaniaczek stale rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. They help to build the imagination of the child and make for wonderful past
    times that work the brain and the creative faculties.

    Large sailing ships are always popular Lego sets if sales on the secondary market are anything to go by.
    The characters included are Rebel pilot Zev Sensca and three Rebel Troopers wearing
    cold weather clothing and Hoth helmets and they'll help you defend the hidden Rebel base on ice planet Hoth against the attack of the Empire.

    Feel free to surf to my webpage lego spiderman

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!