Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

sobota, 1 marca 2014

Floral pattern nails/ Stamp and Plate from Born Pretty Store - review

Hej dziewczyny :)

Hello girls :)

Niedawno otrzymałam paczkę od Born Pretty Store, w której znalazłam płytkę i stempelek do zdobień. Dziś dokładnie przetestowałam oba produkty i wykonałam pierwsze zdobienie z ich udziałem. Chciałabym opowiedzieć Wam kilka słów o tych akcesoriach.


Short time ago I received a parcel from Born Pretty Store with plate and stamper for nailart. Today I've tested both products and I've done my first nailart with them. So I'd like to tell you something about this accessories.


Otrzymałam dwustronny stempelek ze zdrapką. Powiem Wam, że stempel zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie. Ma dwie gumki - mniejszą zielona i większą różową, dzięki czemu jest uniwersalny. Mała gumka umożliwia precyzyjne naniesienie małych wzorów, a większa sprawdza się dobrze przy wzorach całopaznokciowych. Obie nieźle odbijają wzorki z płytki i dobrze nanoszą je na paznokieć. Stempel dobrze leży w dłoni, pracuje się nim naprawdę wygodnie.
Zdrapka dołączona do stempla jest metalowa i nie używam jej, ponieważ boje się, że porysuje płytkę. Jak większość osób korzystam z plastikowej karty :)

I received two-sided stamper with scraper. I'd like to tell you, that stamper make really good impression. It has two rubbers - green smaller and pink bigger, so it's universal. Thanks to smaller rubber we can put small images more precisely. Bigger rubber is great for big, all over-nail prints. Both of them pick up and put prints on nail surface realy good. It's comfortable to work with this stamper. 
Scraper from this set is made of metal so I'm affraid to scratch my plate. I'm using plastic card as a scraper :)


W paczce znalazłam również płytkę z arabskimi wzorami. Zawiera 5 dużych, całopaznokciowych wzorów i 3 mniejsze. Nowa płytka była przykryta niebieską folią, którą ściągnęłam przed pierwszym użyciem.

In my parcel I've found also plate with arabic patterns. It includes 5 big, all over-nail prints and 3 small. New plate was covered with blue safety foil, which I took off before firs use.

Wszystkie wzorki z płytki odbijają się bardzo dobrze. Do tej pory miałam kilka płytek i ta jest zdecydowanie najlepsza z nich.

All prints from plate are stamping well. It's definitely the best plate I've ever had. 


Duże wzorki mają około 1,7x1,3 mm - na mój kciuk są troszkę za krótkie. Na szczęście można nanieść wzór drugi raz w brakujące miejsca i jest ok :)

Big patterns are about 1,7x1,3 mm - for my thumbnail it is a little bit too small. But I put the stamp once again in empty place and it was ok :)

Podsumowując powiem Wam, że jestem naprawdę zadowolona z tych produktów i mogę Wam je śmiało polecić.

So to sume up, I'm really satisfied with this products and I can honestly recommend them.



A teraz pokażę Wam moje pierwsze zdobienie z tą płytką i stemplem :) To moje pierwsze udane stemplowanie, które zostało opublikowane. Żadna inna płytka nie chciała mi się odbijać :( Dlatego domyślacie się pewnie jaka jestem zadowolona :)

I'll show you my first nailart with this set :) It's also my first successful stamping nail art, which become published. I couldn't print any pattern from my other plates :( So you probably guess that I'm really happy :)




Płytkę możecie znaleźć dokładnie pod tym linkiem : klik

Obecnie nadal trwa na nią promocja i kosztuje 0,99$ zamiast 2,99$!

Stempelek ze zdrapką tutaj: klik

Plate you can find here: click
Stamper here: click

Mam dla Was dodatkowo kod rabatowy na 10% na cale zakupy w Born Pretty Store:

Additonaly I've 10% off coupon for all shopping in Born Pretty Store:

bornprettystore.com

Przy okazji zakupów wystarczy wpisać kod z banneru w podsumowaniu koszyka :) Banner przekieruje Was na stronę główną sklepu.

I jak Wam się spodobała ta płytka i stempelek?

And do you like this plate and stamper? What do you think?

Kisses,
Hinata

24 komentarze:

  1. Świetnie Ci to wyszło ;) Ja muszę z moim stempelkiem też troszkę powalczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zdziwiłam się, bo ja tego nawet piłować nie musiałam, od razu działał :) Muszę potrenować ;)

      Usuń
  2. Super, że tak ładnie się odbijają wzorki! Ja mam z BPS okrągłe płytki i większość się nie odbija... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie, że okrągłe są słabe, a te sześciokątne zwykle ok. Szkoda, że te okrągłe nie chcą współpracować :(

      Usuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Wzorki wyszły cudownie, bardzo elegancko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły! motyw przecudowny, sama próbowałam zrobić coś podobnego. Też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam płytkę, bo jest serio fajna :)

      Usuń
  5. Mi tak ładnie nie wychodzą te stempelki ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsza płytka, która tak ładnie mi się odbija ;) Wcześniej też mi się nic nie udawało :/

      Usuń
  6. Śliczne zdobienie :) takie eleganckie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się bardzo podoba :D
    szkoda, że nie lubię zakupów przez internet (robię to w ostateczności), bo bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za zamawianiem przez internet, ale dla takich efektów warto było :)

      Usuń
  8. fajnie odbija - wyraźnie i wzór taki nasycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, odbija się bosko, a do tego ja mam doświadczenie zerowe, więc płytka jest bombowa :D

      Usuń
  9. Gapię się w te zdjęcia i gapię, idealne połączenie wszystkiego! Wzorków, kolorów! Woooow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  10. Tak się broniłam przed tym sklepem, ale chyba nie będę mogła dłużej się powstrzymywać...

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę chyba sobie zakupić taka płytkę super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. hi! where did you get those adorable tiny rhinestones? Are they rhinestones or glitter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are tiny round glitter flakes. I'm so sorry, but I cant't remeber where I got them. They had been waiting in my drawer for a few years ;)

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!