Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

środa, 26 marca 2014

Pastelowy mix kwiatowo-piaskowy

Witajcie Kochane!
Dawno nie pojawił się post, za co przepraszam Was bardzo. Jestem ostatnio mocno poruszona szukaniem pracy i stąd opóźnienia. Dzisiaj nadrabiam zaległości i mam dla Was kolejne zdobienie, które nosiłam już jakiś czas temu. Nie należy do najbardziej udanych, ale ma w sobie sporo lekkości i dziewczęcości, prawda?




Do wykonania zdobienia użyłam:


- Lovely Snow Dust nr 1
- Essie My Better Half
- Essie Using My Maiden Name
- Essie No Baggage Please
- Golden Rose Selective 04 Milky Way

I jak Wam się podoba ten pastelowy mix?

Szykuję nową zakładkę na blogu pełną inspiracji ;) Co Wy na to?

Buziaki,
Hinata

34 komentarze:

  1. Uroczy, slodki, wiosenny :d bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne! te kwiatki super zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki, właśnie do kwiatków mam pewne ale, bo trochę krzywo wyszły ;)

      Usuń
  3. Śliczne :):) Ile warstw potrzebował ten pastelowy róż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No właśnie z tym Essiakiem mam problem, bo kolor cudny, ale 3 warstwy są na styk, a najlepiej 4 :(

      Usuń
    2. uuu szkoda :/ bo kolor jest zabójczy! Dokładnie takiego szukam, jednak wolałabym aby był mniej problemowy :)

      Usuń
    3. Nie polecam, do tego smuży :( Jakiś taki felerny jest.

      Usuń
  4. rzeczywiscie uroczo <3 wszystko co uwielbiam biel, złoto, róż, fiolet i kwiatuszki oj trafiłas zdecydowanie w moj gust :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki:D No i te kwiatki, myślę, że dam "6 z koroną" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie. Wiosenne i lekkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie należy do najbardziej udanych, naprawdę? :P Chciałabym żeby moje 'najbardziej udane' tak ładnie wyglądały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie z kwiatków nie jestem do końca zadowolona, bo wyszły takie trochę kanciaste :P Ale płatki malowałam pędzelkiem od lakieru, niedawno kupiłam komplet pędzli i powinno iść łatwiej ;)

      Usuń
  8. Prześliczne zdobienie! Rewelacyjnie dobrane kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie zdobienie jest jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne mani <3 pastele i kwiatuchy to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kochana Ty jak coś zmalujesz to nie mogę wyjść z zachwytu :-* :-* buziaki :-* :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki i zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdobienie i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie te pastele :) bardzo ładnie bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne. Nic dodawać nie muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! :)))
    Ile warstw bieli nałożyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bieli standardowo tutaj są dwie, chociaż pod zdobienia czasem daję jedną.

      Usuń
  19. Znając siebie to zmieniłabym złoty piasek na srebrny ale całość wygląda na prawdę uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Boziu gdybym tylko miała takie paznokcie :( niestety po odżywce 8w1 Eveline mam tak kruche paznokcie, że nie mogę ich w ogóle zapuścić :(
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie! :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!