Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

piątek, 18 kwietnia 2014

Neon, stemplowa zebra i ćwieki

Chciałabym pociągnąć dalej temat płytek i pokazać Wam dzisiaj moje pierwsze zdobienie wykonane z pomocą płytki m94. Wykorzystałam wzór zebry, który odbija się świetnie. Niestety im dłuższe paznokcie, tym trudniej mi pokryć całą płytkę wzorem i widać jeszcze niedociągnięcia. Ale i tak jestem z siebie zadowolona, bo wciąż trenuję i idzie mi coraz lepiej :)
Długo zastanawiałam się jakie kolory połączyć i tym razem padło na neonowy róż, szarość i czarną zeberkę. Żeby połączyć kompozycję na koniec na neonowych paznokciach dodałam coś w stylu ćwieków DIY (wykombinowałam pewien wygodny trick, którym niebawem się podzielę).






- neonowy róż Lemax Mini-Max (brak numerka)
- czarny do stempelków Golden Rose Rich Color nr 35
- szary Barielle U-Concrete-Me

W tym zdobieniu pierwszy raz zastosowałam neonka Lemaxa i jestem z niego zadowolona. Kolor jest bardzo jaskrawy i żywy. Chciałam, żeby wszystko poszło szybko, więc położyłam 1 warstwę neonka na 1 warstwę bieli.


No i płytka, której użyłam m94, więcej info o niej i innych płytkach z tej serii tutaj: klik!

Wiem, że dużo mi brakuje do doskonałości, ale z każdym zdobieniem stemplami wychodzi mi ciut lepiej i tego się trzymam. Czekam na nowe płytki i przede wszystkim stempel z zagranicy, żeby dysponować w końcu porządnym sprzętem.

I jak Wam się spodobało to połączenie? Jak oceniacie tą płytkę?

Buziaki,
Hinata

P.S.
Kochane moje!
Życzę Wam spokojnych i wesołych Świąt, smacznego, kolorowego jajka i duuużo śmiechu i wody w lany poniedziałek :)

18 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie, myślałam o zrobieniu czegoś podobnego, ale w innej kolorystyce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) fajnie się odbiła zeberka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny duet neonu i stempli, pazurki super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wszystko do siebie pasuje ! Zdecydowanie jestem na Tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne połączenie ;) podoba mi się ta płytka, a nietoperze będą idealne na halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie różu i szarości, a Twoja zebra jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieustannie zaskakujesz-przepięknie!Radosnych i pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. róż i szarość - jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych :) pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokcie, uwielbiam takie wzorki ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jakoś nie wychodzą te stempelki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdobienie, ale kontrast, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie połączyłaś ten stempel z neonem :)
    pewnie czekasz na stempel z BPS? ja go mam i jestem baaardzo zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na ten czarny xl, ale nie z bps, tylko z Winstonia, mam nadzieję na bardzo miękki i lepki, a tam go dokładnie tak opisali :)

      Usuń
  13. hehe skąd wiedziałaś że ten wzór najbardziej mnie zaciekawił ? :D ogólnie cała płytka bo jeszcze gwiazdki i kwiatki są fajne, ale ten jest taki...inny. prawie jak zeberka ale jednak nie... uciekam na allegro :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne połączenie neonka i szarości, a ćwiek to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!