Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

czwartek, 17 kwietnia 2014

Tanie i dobre płytki z allegro - recenzja i zdjęcia

Pod ostatnim postem zakupowym niektóre z Was pytały mnie o płytki zamówione na allegro. Z tego powodu wpadłam na pomysł pokazania Wam wszystkich płytek z aukcji, które posiadam wraz z próbnymi stemplami na kartce, napisać o nich parę słów o właściwościach, wymiarach i jakości.

Obecnie posiadam 7 okrągłych płytek oraz 1 dużą prostokątną.





Jeśli chodzi o płytki okrągłe, to jestem z nich bardzo zadowolona.
Wymiary wzorów to około 1,9-2,0 cm długość i 1,4-1,5 cm szerokość. Wystarczają nawet na mój kciuk, który jest dosyć duży i zwykle niestety wzorki są trochę za małe.

Uwaga, specjalnie wybrałam te płytki, bo na zdjęciach w aukcji wzory wydawały się największe. Płytki o niższych numerach wydają się mieć mniejsze wzorki. W razie co zwróćcie na to uwagę.

Wzory odbijają się bardzo dobrze (na zdjęciach stemplowałam niestety zbyt małym i raczej kiepskim stemplem, stąd nie wszystko odbiło się super). Z płytkami nr m95 i m100 na sam początek miałam mały problem, ponieważ wzory nie chciały się odbijać w całości. Te dwie płytki wydają się być troszeczkę bardziej płytko wydrążone. Jednak po kilku próbach, przetarciu spirytusem i lżejszemu nacisku przy ściąganiu nadmiaru lakieru zdrapką o dziwo zaczęły działać lepiej. Myślę, że jak już będę miała dobry, duży stempel będzie szło idealnie.

Pozostałe płytki m93, m94, m97, m98 i m97 od samego początku działały wybornie.





Na koniec duża płytka prostokątna. Zawiera ona 18 wzorów i tutaj wymiary są różne. Szerokości od 1,2 (jeden wzór, środkowy na górze płytki) do 1,5 cm. Większość ma 1,4-1,5 cm szerokości. Z długością niestety jest troszkę gorzej, bo około 1,5-1,6 cm. Niestety wzory są za małe na mój kciuk. Na pozostałe paznokcie pasują i będę je wykorzystywać do miksów. Sam design bardzo mi się spodobał.

Jeśli chodzi o samo odbijanie się wzorów, to tutaj jest bardzo dobrze. Płytka działa w 100%. 

(Nie sugerujcie się niedociągnięciami na zdjęciu, ponieważ jest to skan, a skaner trochę popsuł jakość, ponadto robiłam stempelki kiepskim stemplem, któremu wypadała guma, był za mały i niezbyt dobrze mi się nim pracuje. A no i oczywiście jestem gapa i rozmazałam trochę wzorki na kartce łapką jak układałam je w skanerze - widać na dolnych wzorkach.)

Najbardziej problemowe są chyba te maleńkie serduszka (najsłabiej wytłoczone), ale jak widać też całkiem nieźle się odbijają. Trochę wprawy, wyczucia i idzie mi coraz lepiej :D

A teraz przejdę do kwestii zakupów. 

Płytki zamawiałam u tego sprzedającego na allegro KLIK!

Ja na początek zamówiłam na próbę dwie okrągłe płytki m93 i m94 oraz dużą prostokątną. Te okrągłe na tyle mi się spodobały, że postanowiłam dokupić jeszcze pięć sztuk.

Cena małej płytki to 3,99 zł, a tej dużej 12,99 zł. Są jeszcze okrągłe płytki z małymi wzorkami po 2,99 zł, ale ja jestem fanką tych całopaznokciowych i nie próbowałam tamtych.
Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie niedroga wysyłka. Ja za każdym razem wybrałam przesyłkę listem priorytetowym za 6,50 zł. Ekonomiczny jest 1 zł tańszy. Cena wysyłki nie rośnie wraz z ilością przedmiotów (chyba do 100 szt.). Jak dla mnie bardzo pozytywnie, bo strasznie nie lubię, jak oszukują na wysyłce i podają zawyżone kwoty, albo za każdą rzecz trzeba dopłacić.

Pierwsze zamówienie złożyłam w zeszłą środę bardzo późnym wieczorem, listonosz przyniósł mi płytki  już w piątek w południe. Drugie zamówienie złożyłam wczoraj koło południa (środa) i płytki przyszły już dziś rano, czyli około dobę po złożeniu zamówienia. Błyskawicznie, prawda?

Płytki zapakowane były w kopertę. każda dodatkowo była opakowana w foliową torebeczkę i oczywiście posiadała folię zabezpieczającą.

Od razu zaznaczam, że ten post nie powstał w ramach współpracy. Płytki zakupiłam samodzielnie i nie liczę na jakiekolwiek profity. Sprzedawca nawet nie wie o tym, że ten post powstał. Napisałam z własnej woli, ponieważ kilka z Was pytało o te płytki, a sprzedający i oferowany przez niego towar bezapelacyjnie zasługują na pochwałę :)

Zamawiałyście już? Kuszą Was? A może polecicie jakieś fajne i niedrogie płytki?

Buziaki,
Hinata


33 komentarze:

  1. bardzo chciałam je kupić. wydawało mi się, że w końcu znalazłam płytki w dobrej cenie z dużymi wzorami, którymi zrobię całopaznokciowe stemple... niestety niektóre moje paznokcie mają trochę ponad 2 cm i nie wiem czy by coś z tego wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z takich dużych, większych niż 2 cm to wydaje mi się, że tylko MoYou Ci pozostaje :( No chyba, że po prostu małe wzorki.

      Usuń
    2. ja zacznę zamawiać z MoYou to chyba zbankrutuję :P spróbuję chyba kupić coś z tych. migdały im dłuższe tym lepsze, ale najwyżej poświęcę się i opiłuję je lekko :)

      Usuń
  2. Właśnie wczoraj je przeglądałam na allegro i jestem na razie na etapie zastanawiania się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też niedawno napisałam posta o tych płytkach :)) Odebrałam osobiście od Pana - bardzo sympatyczny facet ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zobaczyłam Twojego posta i znowu kusi mnie kilka rzeczy :)

      Usuń
  4. Swietnie przygotowany post! W kazdym razie nacielam sie w sklepie BPS i dwie podrobkowe plytki sa za slabo wyzlobione i nie potrafie nimi odbijac :/ dlatego wole doplacic i kupic duzo drozsze oryginalne Konada, ktore bardzo lubie. Tez wole calopaznokciowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bo starałam się jak mogłam i zajęło mi to mnóstwo czasu :) Mnie jakoś małe wzorki raczej nie pociągają, te duże za to bardzo ;)

      Usuń
  5. Wyglądają ładnie :) Ale wciąż jestem zacofana i nie wiem do końca jak to działa hahha, ale zaraz poszukam i popatrzę, może się nauczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz sobie na yt, bo technika jest ciekawa, a niektóre wzorki po prostu cudne :)

      Usuń
  6. Strasznie kuszące :) Ale zawsze chciałam płytki z wzorkami na cały paznokieć, a te mają świetne wzory i są nie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy w życiu nie stosowałam tej techniki zdobienia paznokci :) muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wielką fanką wzorków całopaznokciowych. Cieszę się że powoli wchodzą na allegro płytki stosunkowo tanie (alternatywa dla konada 20 zł za płytke :/)- za to kocham allegro. Jeśli chodzi o te Twoje płytki to przygarnęłabym wszystkie ]:-> aż mnie ręka świerzbi żeby sobie zamówić prezencik na święta ]:->

    OdpowiedzUsuń
  9. oo fajnie że podałaś gdzie i u kogo je kupiłaś :) mnie kuszą na ebay kupic większe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie ostatnio naszło na wszystko, co jest związane ze stemplami :D Z ebaya też bym sporo kupiła, ale na razie czekam na 3 sztuki z MoYou i stempel z Winstonia, mam jeszcze sobie wybrać prezent od chłopaka i waham się między kolejnymi MoYou albo zestawikiem z Pueena.

      Usuń
  10. Oglądałam je kilka razy już ;-) Za każdym razem jednak się wstrzymuję ;-) Ale prędzej czy później w jakieś zainwestuję

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko co do stemplowania mnie kusi, ale nie bardzo mi to wychodzi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, mi też nie idzie cudnie, ale podobno praktyka czyni mistrza :)

      Usuń
  12. Z tych okrągłych wzory by były dla mnie za duże, a z tej dużej by były OK :) Fajnie, że tak dobrze się odbijają! Chyba sobie zamówię tą prostokątną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, bo te prostokątne są świetne i gdyby na mnie pasowały to bym brała :)

      Usuń
  13. ja jeszcze nie miałam żadnej płytki ale kuszą mnie oj kuszą ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję:* Ja też wypytawałam o płytki:) Wzory są bajeczne! Muszę zakupić, mnie też się marzą takie abstrakcje na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś je już chyba widziałam, jednak mój brak zaufania zwyciężył i ich nie kupiłam, po Twojej recenzji pewnie w przyszłym miesiącu sobie sprawię^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzorki z tych okrągłych płytek by były w sam raz wielkością do moich paznokci :) zastanawiam się nad kupnem :) a możesz jeszcze napisać jakiego stempla do nich używasz ? Ja mam z Essence i inny podobnej wielkości i mam wrażenie, że może być za mały ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence jest tak na styk, niezbyt wygodnie, bo trzeba celować. Ja na zdjęciu użyłam jeszcze mniejszego chińskiego no name. Ogólnie dało radę, ale lepiej by się sprawdził jeszcze większy niż Essence.

      Usuń
  17. Dzięki,teraz już wiem gdzie mogę je spokojnie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne wzroki :) Musze się chyba w jakieś w końcu zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te płytki cudowne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta płytka z sówką będzie moja, piękne wzory i jak tanio ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja muszę napisać,że mam od tego pana już dużo płytek ale jeszcze postanowiłam dokupić sobie kilka i z czystym sumieniem mogę również polecić te płytki i tego sprzedającego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!