Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

czwartek, 1 maja 2014

Płytka QA27 z Born Pretty Store

Hej :)
Jak niedawno widziałyście przyszła do mnie kolejna paczka z bornprettystore.com i dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami wrażeniami na temat płytki, którą wybrałam.





Płytka zawiera 4 wzory całopaznokciowe oraz 5 drobnych elementów. Wszystkie wzorki odbijają się bardzo dobrze. Nie miałam z nimi żadnych problemów.

Wzory całopaznokciowe na tej płytce są różnej wielkości. Mamy tutaj winorośl z listkami (1,4x1,6 mm), kropki (1,6x1,6 mm) oraz dwa wzory kwiatowe (większy 1,4x1,8 mm i mniejszy 1,5x1,5 mm).
Wzór kropkowy jest trochę za mały na mój kciuk, ale będę próbowała stemplować po przekątnej. Wydaje mi się, że wtedy powinien wyjść ok i tak czy inaczej dam Wam znać, co mi z tego wyjdzie.
Moim faworytem z tej płytki są wzory kwiatowe, które wykorzystałam jako pierwsze. Efekty możecie zobaczyć poniżej :)




Podsumowując jestem zadowolona z tej płytki. wzory są oryginalne i ciekawe, a stanowczym plusem jest to, że płytki z serii "kanciatych są niezawodnie dobrej jakości. Wszystko ładnie się odbija i nie ma z nimi problemów.

Płytkę możecie kupić tutaj: <klik> Obecnie kosztuje 1,99$ czyli około 6 zł.

Warto rozejrzeć się też w dziale z najnowszymi produktami <klik> oraz z tymi najczęściej kupowanymi <klik>. W ofercie sklepu można wypatrzeć mnóstwo fajnych i niedrogich rzeczy :)

Nie zapomnijcie skorzystać z mojego kuponu rabatowego, należy wpisać kod D2X31 w podsumowaniu koszyka by otrzymać rabat 10% na wszystkie przedmioty.

bornprettystore.com

Warto spróbować tych płytek, ponieważ cena jest niska, a wysyłka niezależnie od kraju zawsze za darmo.

I jak oceniacie tą płytkę? Spodobała się Wam?

Buziaki,
Hinata


P.S. W swoich zbiorach posiadam jeszcze inną płytkę z bornprettystore.com z wzorami kwiatowymi. Jeśli jeszcze jej nie widziałyście, to zapraszam do przeczytania postu. Klik w obrazek przenosi do posta:

http://hinata29295.blogspot.com/2014/03/floral-pattern-nail-stamp-and-plate.html




16 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten wzorek, który masz na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzorek :) ładnie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wzorki stemplowe wypełniane kolorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzorek <3 baardzo mi się podoba :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity ten wzorek kwiatowy, który masz odbity na paznokciach na zdjęciu ;-) pokolorowane stempelki wyglądają świetnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak mi się podobają kolorowane stemple! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że nie zwróciłabym uwagi na tę płytkę.. Ale wzór, który odbiłaś podoba mi się bardzo.. Jednak co na paznokciach to na paznokciach.. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny ten pokolorowany mani ^^ idzie do mnie płytka z tego starszego posta ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda ten wzorek! Zazdroszczę Ci tej płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wzorek :) Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wzorek wyszedł super, w takim komiksowym klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie ozdrobiłaś te stemple! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!