Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

czwartek, 10 kwietnia 2014

Morski mix ćwieki-glitter-stemple

Hej Kochane :)

U Was też taka paskudna, deszczowa aura? U mnie niestety jest buro i mokro, a w dodatku od kilku dni boli mnie głowa. Chyba pod ta pogodę wyszedł spod mojego pędzla ten morski mix ;)
Użyłam tylko 3 lakierów (w tym topu z dużym glitterem) , za to zdecydowałam się na połączenie stempli, ćwieków i brokatu. Serdeczny paznokieć pokryłam lakierem, a następnie wydobywałam drobinki z topu i układałam je pojedynczo, aby zachować względną symetrię.





Do zdobienia wykorzystałam 3 lakiery. Dwa upolowałam w Tk Maxx w zestawie Cherimoya Ombre. Widoczny turkus (tak, wiem, na zdjęciach wyszedł bardziej jak granat - na żywo ma więcej morskich tonów) to Neon Blue, a top z drobinkami to Blue Gala. Jako dopełnienie wykorzystałam biel GR Selective 04 Milky Way.
 Dodatkowo na wskazujących ćwieki z Allepaznokcie. Wzorki na środkowym pochodzą z płytki BPS (link do produktu: klik). Przypominam o moim kodzie zniżkowym D2X31, który należy wpisać przy podsumowaniu koszyka, żeby uzyskać zniżkę 10 %.

I jak Wam się podoba mój deszczowy mix?

Buziaki,
Hinata
P.S.Tutaj znajdziecie recenzję płytki oraz inne zdobienie z wykorzystaniem tego wzoru (uwielbiam go):
(klik w obrazek przenosi do posta)

http://hinata29295.blogspot.com/2014/03/floral-pattern-nail-stamp-and-plate.htmlhttp://hinata29295.blogspot.com/2014/03/mietowe-ombre-i-stemplowe-kwiaty.html

36 komentarzy:

  1. Kochana,zachwyciłaś mnie swymi umiejętnościami i wyobraźnią.Piękny efekt na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, nie mogę wyjść z podziwu ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, u mnie też deszczowo szaro buro :( a na paznokciach róż i neony :D
    a Twoje zestawienie piękne! :))) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam coś takiego jak ten Selective! Będę musiała mu się przyjrzeć. A użycia płytki już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie mixy na paznokciach :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci się udało rozłożyć ten brokat z topu tak równomiernie? Wygląda zjawiskowo:) Szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkładałam sondą kawałek po kawałku, dużo roboty z tym było ;) Dzięki :)

      Usuń
  7. Pięknie to wygląda :p Podziwiam cierpliwość do układania tego brokatu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo powiem Ci, że więcej niż na jednym paznokciu w dłoni bym się chyba nie zdecydowała, bo pracochłonne było strasznie :P Dziękuję :)

      Usuń
  8. pięknie wyszedł ten stempelek na środkowym pazurku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Glitter świetny! Gratuluje wytrwałości w procesie wyławiania drobin:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś taka zdolna i masz piękne paznokcie ! :) Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  11. pogoda u mnie też kiepska... ale zdobienie fajne! :D ten wzorek z płytki jest super, muszę sobie tę płytkę zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, ciekawy pomysł na paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda ten glitterowy top!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wyszedł Ci paznokieć na palcu serdecznym - te duże drobinki podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko jak zawsze! Teeeeż tak chcę umieć!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny mix. Kolory boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mega to zdobienie ;) najbardziej podoba mi się serdeczny

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie najładniejszy mix ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Eh Ty zdolniacho! :-* A ja ledwo pomalować na jeden kolor umiem :-D :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kształt paznokci i ciekawe połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ten wielki glitter jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie ! Wyglada na prawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne ;) świetne połączenie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!