Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

środa, 3 września 2014

Pastel galaxy nails

Hej,
Wam też doskwiera jesienna aura? Ja przyznaję, że jestem zdecydowanie miłośniczką letniego ciepełka i zawsze pożegnanie lata wywołuje we mnie pewien smutek. Pocieszam się oczywiście pachnącymi kąpielami i pyszną herbatką, ale i tak szkoda, że na ciepłe, słoneczne dni będę musiała tyle czekać. Dziś wspomnienie lata - zdobienie, które wykonałam, gdy było jeszcze gorąco i świeciło słoneczko ;)

Już od dłuższego czasu sporą popularnością cieszy się zdobienie w stylu galaxy, zarówno w klasycznej wersji kolorystycznej jak i w różnych innych kompozycjach kolorystycznych. Mi klasyczne już trochę się znudziło, za to bardzo podobają mi się mniej standardowe kolorystycznie kompozycje w tym stylu. Dziś postanowiłam podzielić się z Wami galaxy w wersji pastelowej w moim wykonaniu :)



   
I jak Wam się podoba moja pastelowa galaktyka?

Mi kojarzy się z latem i patrzenie na te zdjęcia w dziwny sposób poprawia mój nastrój :D

Pozdrawiam Was znad kubka jesiennej zielonej herbatki z opuncją ;)
Hinata

37 komentarzy:

  1. Piękne ♥ JA chyba nigdy nie za hoduje takich długich pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, muszę kiedyś wypróbować pastelową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny u mnie ;) masz bardzo ładne paznokcie , a zdobienie galaxy w pastelowym wydaniu to bardzo dobry pomysł ;) wygląda fantastycznie ;) też uwielbiam lato, ciepełko i słoneczko, ale u mnie bardzo mało go w tym roku było, prawie codziennie pada ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna! W końcu jakaś mniej mroczna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykonane :) Mi bardzo przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda. Musiało Ci to zająć trochę czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie, nie, jest lato i koniec, musi być ciepło :P
    śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie jesteś niekwestionowanym mistrzem jeżeli chodzi o paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci wyszły te galaktyki! :) Ja mam teraz na paznokciach moje pierwsze podejście do Galaxy, ale w klasycznej wersji ;) strasznie mi się podoba taki styl zdobienia! Pastelowe niebo planuje zrobić jakoś niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna taka galaktyka, choć wolę klasycznie, bo tak mocniej jest, a ja wolę takie niż pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba Twoja wersja! :D ja jeszcze nigdy nie próbowałam galaxy, pewnie by mi nie wyszło ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne to Twoje galaxy ♡ ja jeszcze go nie robiłam w żadnej wersji...i chyba bede musiała w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, ja robiłam pastelowy galaxy na sylwestra, tylko w bardziej błękitnych kolorach, ale lubie też ten tradycyjny, w ciemnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne galaxy :D aż sama chyba takie coś wykombinuję! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawa wersja galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kolorystyka.. Niezwykle oryginalna.. Przyznaję, że takich galaxy nails jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyszło taka letnia wersja galaxy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie wzorki podobają się zawsze na czyiś pazurkach, Twoje są śliczne i graty za długość ! swoje wolę gładkie ;P, Ps. herbata z opuncją dobra na wszystko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podoba i to bardzo :) aż nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę ładne paznokcie ;)
    P.S. Też wolę lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj :)
    Jeśli twój blog potrzebuje odświeżenia wyglądu lub chcesz kompletnie, go zmienić? Nie czekaj, pisz śmiało. Zajmiemy się tym dla Ciebie.
    https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorki dobrałaś :)

    Pozdrawiam, http://www.amethystblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny taki pastelowy galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie się podziewasz?? Brakuje mi Twoich boskich zdobień :)

    Zapraszam też do udziału w moim projekcie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/christmas-songs-nail-art-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć!, co to za lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow cudowne!!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie jest to wersja bardziej sylwestrowa niż letnia. Ale i tak są ładne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne, choć wolę bardziej stonowane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!