Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

środa, 5 lutego 2014

Kwiaty farbkami akrylowymi - podejście I

Jako, że moje stare farbki akrylowe skamieniały i nadawały się jedynie do kosza, a ja wpadłam w ciąg zdobienia to szybko zapragnęłam kupić nowe. Póki co trafiłam na typowe plastyczne, a na urodziny zażyczyłam sobie komplet paznokciowych we wszelkich możliwych kolorach. Wczoraj zmalowałam pierwsze zdobienie od dawna przy pomocy farbek. Nie jestem do końca zadowolona, ale mam nadzieję, że będzie wychodziło coraz lepiej.







Zdobienie namalowałam farbkami na czarnym lakierze od GR z serii Fantastic Color, który pozytywnie zaskoczył mnie kryciem (1 grubsza warstwa) i szybkim schnięciem. Całość utrwaliłam topem GR Gel Look (całkiem przyjemny top za niewielkie pieniądze).

Poradzicie mi coś, aby kolejne zdobienia wychodziły lepiej? Co myślicie o tym pierwszym podejściu?

Buziaki,
Hinata

30 komentarzy:

  1. ja myślę ,że rządzisz i jesteś boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak możesz by nie do końca zadowolona skoro zdobienie jest rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj dziękuję, choć widzę niedociągnięcia techniczne ;)

      Usuń
    2. Ojj dziękuję, choć ja widzę niedociągnięcia techniczne ;)

      Usuń
  3. Wow! Wygląda jak maki! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak w ogrodzie! i faktycznie przypominają maki, jak Agni napisała :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I z czego tu nie być zadowolonym? Wg mnie wyszło pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło, nie ma Ci co radzić Kochana, bo już osiągnęłaś najwyższy poziom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kochanie, że tak sądzisz :) Będę ćwiczyć i może kiedyś go osiągnę ;)

      Usuń
  8. wow, przecież wyszło ci świetnie ^^ nic bym nie zmieniała ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) :* Chodzi mi głównie o szczegóły techniczne, z całokształtu jestem w miarę zadowolona.

      Usuń
  9. pierwsze podejście?! jest MEGA! wyszło naprawdę ladnie :) moje pierwsze kwiatki na paznokciach wygladały po porstu jak ciapki. Jedyny sposób to ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No muszę ćwiczyć koniecznie i kupić sobie chyba lepsze pędzle, bo cieniowanie całkiem nie wyszło, zamiast akcentów zrobiły się plamy :/ Podziwiam Twoje prace i motywujesz mnie do dalszych prób :)

      Usuń
  10. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszło! Bardzo podoba mi się pomysł malowania na czarnym lakierze dzięki czemu nie ma przesytu a całość wygląda bardzo fajnie.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci to zdobienie wyszło! :) Chciałabym tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze jest! :D
    Mi cały czas nie po drodze żeby zaopatrzyć się w porządne farbki i pędzle, ale to moje postanowienie na ten rok, więc może w końcu zbiorę się w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie porządne farbki już jadą :) Nie mogę się doczekać! A pędzle też muszę sobie sprawić ;)

      Usuń
  14. Wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!