Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

czwartek, 20 września 2012

Ostatnie zdobycze września

Nie mogłam się powstrzymać! Musiałam dokupić jeszcze parę rzeczy. Do października już nic do włosów nie kupuję! Zakładam skarbonkę i wrzucam drobne. Może się uzbiera na październikowe zakupy, żeby nie obciążać portfela :)
1. Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu - upolowałam w malutkiej budce na tzw. ryneczku. Nie liczyłam, że znajdę tam coś ciekawego, a tu proszę! I w dodatku kosztował całe 6,50 zł. Koniecznie muszę czasem tam zaglądać. Już marzy mi się ten z papryczkami stymulujący porost :D
2. Olej kokosowy - sklep zielarski, cena ok 16 zł
3. Masażer do głowy - Drogeria Natura, 10 zł. Musiałam go mieć, bo irytuje mnie masowanie skóry głowy palcami, nie mam do tego cierpliwości.
4. BingoSpa maska do włosów z proteinmi kaszmiru i kolagenem - Tesco, 7,50zł musiałam ja mieć! Jej siostry 5 alg niestety chwilowo nie było :(
5. Venita, hair mask maska regenerująca do włosów z masłem shea - kupiona razem z olejkiem łopianowym na ryneczku za 7,50 zł. Skusiłam się, bo ma bardzo fajny skład

To wszystko i mam nadzieję, że do końca września nic nie przybędzie!

3 komentarze:

  1. zakupy włosowe bardzo wciągają ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bingo kaszmir jest super! Daje objętość i włosy chętniej się po niej kręcą/falują. Dodatkowo są miękkie i można ją nakładać na skalp - nie obciąża , a także nadaje się do mycia. Intensywnie kończę opakowanie, wiec używam ją na wszystkie sposoby - wkrótce recenzja ;) Zgodnie z akcją denko muszę wykończyć kilka produktów, a tej Bingo już zaczyna mi brakować na samą myśl ;) Daj znać jak sprawdzi się masażer - jestem ciekawa czy zastąpi masaż ręczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masażer na razie bomba, ale ten masaż jest przyjemny :) wkrótce recenzja

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!