Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

środa, 19 września 2012

Najnowsze zakupy włosowe

Wczoraj zmotywowana do dbania o moje włosy odwiedziłam łódzką Manufakturę. Udało mi się zrobić bardzo owocne zakupy włosowe. Podaję sklepy, w których można kupić dane produkty. Udało mi się wreszcie upolować Joanne Naturię, której nie było w Rossmannie i małych sklepikach u mnie w mieście.
1. Beauty formulas Avocado Oil Treatmet Wax - maska do włosów z olejkiem awokado i kolagenem. Kupiona w Superpharmie w promocji za 7.99 zł.
2. Green Pharmacy Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych  Pokrzywa zwyczajna - odżywka d/s ze skrzypem, pokrzywą, dziurawcem, owocem kasztanowca, żurawiną kupiona w Rossmannie za 6.99 zł
3. Green PharmacyEliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych - mgiełka z koszyczkiem rumianku, podbiałem, kiełkami pszenicy i kłączem tataraku, Rossmann 7.99 zł
4. L'biotica, Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów ciemnych - maska Superpharm 19.99 zł
5. Joanna z Apteczki Babuni, Balsam do włosów nawilżająco - regenerujący z miodem i proteinami mlecznymi - odżywka b/s Rossmann 5.79 zł
6. Joanna Naturia odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą - odżywka b/s Real 4.69 zł
7. Joanna Naturia odżywka z miodem i cytryną - odżywka b/s Real 4.69 zł

Jestem bardzo zadowolona z zakupów :)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam odżywki Joanna Naturia i tą maskę BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa ta maska z aloesem mnie strasznie interesuje. Daj znac jak efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga meds: maski użyłam na razie raz i w tym momencie mogę powiedzieć, że aplikacja jest bez zarzutu, a włosy nieobciążone (a trzymałam 1h!). Poużywam jeszcze kilka razy i na pewno napiszę recenzję.

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!