Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

wtorek, 8 października 2013

Piasek od Wibo - Wow glamour sand nr 3

Ostatnio dobrze znana firma Wibo wprowadziła na rynek  nową serię lakierów o nazwie "wow". Znajdziemy w niej 3 rodzaje lakierów: piaski brokatowe, piaski matowe oraz matowe topy z drobinkami brokatu. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie skusiła się na któryś z lakierów. Do mojego koszyka trafiły dwa lakiery z serii, które pokazywałam niedawno w poście zakupowym tutaj.

Dzisiaj pokażę Wam pierwszy piasek w mojej kolekcji. Jest to lakier z serii wow glamour sand - efekt brokatowego piasku nr 3.


Lakier na zdjęciach wychodzi jak brąz, ale w rzeczywistości jest to zgaszony fiolet z różowymi i złotymi drobinkami (bardzo nie chcą wyjść na zdjęciu).


Faktura lakieru jest piaskowa, wyczuwalnie chropowata, ale nie przeszkadza w noszeniu, nie zaczepia się o swetry.
Lakier w buteleczce wygląda na bardzo świecący i brokatowy, natomiast po wyschnięciu na paznokciu matowieje i drobinki dają zdecydowanie delikatniejszy, mniej skrzący efekt.

Udało mi się uchwycić różowe i złote drobinki :)

Krycie: bardzo dobre, na zdjęciach jedna warstwa lakieru
Trwałość: jedna warstwa lakieru położona na odżywkę wytrzymała około 3 dni. Lakier delikatnie starł się z końcówek i pojawiły się minimalne odpryski. Myślę, że po dwóch warstwach będzie znacznie lepiej.
Zmywanie: trochę trudniejsze niż zwykłego lakieru, ale nie takie mozolne jak w przypadku brokatów.
Cena: za lakier zapłacimy około 8 zł/8,5 ml















Miałyście już do czynienia z nową serią Wibo? Ja mam już chęć na kolejny piasek z tej serii :)

Buziaki,
Hinata

23 komentarze:

  1. nie znam, chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie dziś kupiłam mój pierwszy piasek, tylko, że nr 4 :)

    już jutro dam recenzję: martabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na recenzję, jestem ciekawa całej serii, ja zastanawiam się jeszcze nad nr 1 - zielone drobinki :)

      Usuń
  3. Nie spodziewałam się że będzie wyglądał tak super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go :-) na co dzień pewnie bym go nie użyła, ale na imprezę jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek... chyba wiem, po co pójdę do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda interesująco, aż mam chętkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde też fajny! Chcę, chcę, chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda :) lubię oglądać paznokcie pomalowane piaskowym lakierem, ale sama nie za bardzo polubiłam się z taką formą - zmywanie doprowadza mnie do szału :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten schodził nieźle, wystarczyło przyłożyć wacik nasączony zmywaczem na 5 sekund i szło zdecydowanie lepiej :)

      Usuń
  9. Piękny! Chyba go sobie kupię, bo efekt jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam wczoraj nr 1 :) z niebiesko fioletowymi drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę któryś sobie sprawić, tylko jeszcze nie wiem który...
    Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Są cudne! Koniecznie muszę sobie kupić ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie go nałożyłam na paznokcie i mam pytanie do Ciebie: czy Twój piasek też jest tak strasznie gęsty? Mój aż się ciągnie i nie za dobrze się go nakłada. Ciekawa jestem czy wszystkie mają taką konsystencję, czy może mój jest felerny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój też jest trochę gęstszy niż standardowy lakier, ale nie tak bardzo gęsty jak piszesz. Dobrze się aplikował. Może trafiłaś na jakiś felerny egzemplarz :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zdjęciach wygląda super, wolałabym w sumie taki brąz bardziej, ale jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powtarzam się, ale muszę go mieć :) Kolor <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!