Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

środa, 26 września 2012

Masażer do skóry głowy - recenzja

Przedstawiam Wam mojego nowego przyjaciela ;) Jako, że nie mam cierpliwości do dłuższego masowania skóry głowy palcami zdecydowałam się na ten przyrząd.

Cena i dostępność: 10zł w Drogerii Natura, można dostać taniej w sklepikach np. wszystko po 5 zł itp., jednak u mnie nigdzie nie było.

Opakowanie: Wygodna tuba z cienkiego plastiku, dobra do przechowywania sprzętu, przeciwdziała odkształceniom.

Działanie: Masaż tym urządzeniem jest bardzo przyjemny. Używam po wcierkach: najpierw wcieram palcami w skórę głowy, potem robię ok. 5 minutowy dość szybki masaż masażerem. Aż czuję, jak moje cebulki są pobudzane. Powolny masaż relaksuje, szybki dodaje energii.

Podsumowanie: Moim zdaniem warto. Na pewno sam w sobie nie da spektakularnych rezultatów, jednak masaż po zastosowaniu wcierki wykonywany regularnie moim zdaniem z pewnością zintensyfikuje jej działanie. Cena niewygórowana, używanie baaardzo przyjemne, a i niewykluczone, że wspomoże porost i odżywianie.

Tak poza tematem: w SuperPharm jest promocja na sok aloesowy, dokładnie taki, jakiego pożądamy: bez miąższu i cukru 1l w cenie 11.99zł. Ja się skusiałam i pierwszym moim produktem stała się mgiełka do włosów (o niej napiszę osobno). Może któraś z Was się skusi. Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Oo ja właśnie próbuje znaleźć ten masażer i ciężko mi to idzie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w domu masażer do głowy, ale używam go bardzo rzadko :( chyba będę się musiała poprawic ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!