Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

poniedziałek, 17 września 2012

Odżywka do paznokci Inglot, S-Bond treatment - recenzja

Postanowiłam podzielić się z Wami moim sposobem na ratunek dla paznokci. By najmniej nie jest to produkt do pielęgnacji włosów, ale myślę, że jest wart zauważenia.:)

Pojemność opakowania: 16ml
Cena: 21 zł

Czym wyróżnia się skład?:
W składzie tej odżywki jest metionina - aminokwas siarkowy, który jest składnikiem keratyny, czyli białka budulcowego paznokci i włosów.

Wydajność:
Odżywki tej używam od lutego 2012 jako lakieru podkładowego za każdym razem, kiedy maluję paznokcie. Mogę powiedzieć, że produkt jest bardzo wydajny, po 8 miesiącach używania kilka razy w tygodniu (2-3) zużyłam 2/3 opakowania.

Opakowanie:
Duża buteleczka, napisy do tej pory czytelne, wytarły się minimalnie, a była często transportowana w torebce. Mam wrażenie, że niestety ciężko będzie zużyć do końca ze względu na kwadratowy kształt butelki.

Aplikacja:
Bardzo wygodna, pędzelek bez zarzutu, po 8 miesiącach nie zmieniła konsystencji. Odżywka w buteleczce ma kolor różowy, jednak jest bezbarwna na paznokciu. I co najważniejsze błyskawicznie schnie (po pomalowaniu drugiej dłoni paznokcie pierwszej są już suche). Ponadto przedłuża trwałość lakieru i zapobiega przebarwieniom wynikającym z stosowania na nią lakierów ciemnych.

Działanie:
Moje paznokcie były w strasznym stanie, nie mogłam ich zapuścić, wiecznie się łamały, były miękkie. Teraz są silne, twarde, bez problemu zapuszczam i noszę długie, mają zdrowy kolor i praktycznie się nie łamią.

Jak dla mnie odżywka idealna, wzorowo poradziła sobie z moimi zniszczonymi paznokciami, jednak ważna jest systematyczność stosowania. Jak tylko skończę opakowanie od razu wybiorę się po następne.

Skoro metionina ma taki zbawienny wpływ na moje paznokcie, to może na włosach też sprawdzi się tak rewelacyjnie? Muszę poszukać produktów do pielęgnacji włosów z metioniną.

2 komentarze:

  1. Jak stosowałaś odżywke? codziennie nowa warstwa czy może nakładałaś na poprzednią? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!