środa, 19 grudnia 2012

Grudniowa aktualizacja włosowa

Witam!
Dzisiaj mam dla Was grudniową aktualizację moich włosów. W tym miesiącu przeszły farbowanie, zostały też ze 2 razy wyprostowane (raz na większą imprezę). Ostatnio dostawały mniej olejów lub masek, jednak zawsze zachowywałam pełen rytuał (olej-mycie-maska) przynajmniej 1-2 razy w tygodniu. Najgorsze jest jednak to, że zmieniły się ich upodobania! Na maski i oleje reagują trochę inaczej i inaczej się kręcą. Dziwna sprawa.

Włosy po olejowaniu Alterrą na noc, myciu BD i masce Joanna z Apteczki Babuni kompres nawilżająco-regenerujący. Odżywka b/s Naturia z zieloną herbatą, końcówki Biosilk, suszone na szczotkę. W rzeczywistości nie są spuszone, przed zdjęciem były przeczesane szczotką.

Zdjęcie bardzo przekłamuje kolor. W żadnym świetle nie jest taki rudy. Od razu po farbowaniu był prawie czarny z czerwonym połyskiem, a teraz zjaśniał troszkę i połysk jest raczej złocisty, taki jak miał być.

Przyrost mniej więcej zaznaczony na zdjęciu, oceniam na ok. 1 cm - niewiele, ale mam nadzieję, że będzie lepiej ;)

Zdjęcie twarzy:

Wiem, jestem mocno niefotogeniczna, ale chciałam Wam pokazać jak wyglądam w nowym kolorze ;)
Mniej więcej taki kolor mam w rzeczywistości. Jakoś zdjęcia paskudna, ale z fleszem za to kolor szaleje i robi się czerwony.


Cóż, włosy trochę przeszły. Farbowane były dokładnie 4 grudnia. Mam nadzieję, że uda mi się farbować mniej więcej raz na dwa miesiące tylko odrosty, a farbę na całe włosy nakładać raz na jakieś 4-6 miesięcy. Zobaczymy.


Pozdrawiam ciepło
Hinata

11 komentarzy:

  1. Wow, wyglądasz świeżo i naturalnie, lubię to :)

    A i upodobania moich włosów się zmieniły powiem Ci. Wczesniej nie tolerowały Kallosu i jedwabiu (szczególnie Chi) a teraz chłoną to na potęgę i zachowują się po nich świetnie.
    Ja też farbnęłam się, na ciemno, ale już mnie korci rozjaśnianie, bo jednak za szczupła jestem do ciemnych włosów, które jeszcze bardziej robią ze mnie anorektyko-anemika... i już robię w gacie, jak na tym ucierpią... Chociaż teraz sa w całkiem fajnej kondycji nawet na "po farbowaniu", co mnie zdziwiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. ladna buzka i pasujacy do niej kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, tylko na korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz w tym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne brwi! Nowy kolor włosów podkreślił Twoją urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie się zdjęcie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!