Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

wtorek, 11 grudnia 2012

Nowy kolor włosów

Witajcie!
Niestety pochorowałam się wczoraj, złapała mnie grypa jelitowa, paskudna sprawa. Siedzę na zwolnieniu do końca tygodnia. Ehhh... a miałam takie ambitne plany. Dopiero dzisiaj jestem w stanie cokolwiek napisać

Ale do rzeczy. Dziś prezentuję Wam mój nowy kolor. Włosy były najpierw zafarbowane saszetką 4-6 myć od Marion kolor orzechowy brąz by sprawdzić, jak złapie na włosach po hennie. Test wyszedł pozytywnie, więc po kilku dniach ufarbowałam włosy trwałą farbą Garnier Color Naturals 4.3 Złoty Brąz




Efekt jest calkiem fajny, włosy wyszły ciemniejsze niż na opakowaniu, mają lekko czerwony połysk. Ogólnie jestem całkiem zadowolona.

Oto rezultaty:

Włosy wysuszone na szczotkę. Wybaczcie zakrycie twarzy i niezbyt ciekawą fryzurę, ale z racji choroby nie mam siły na nic.

Pierwsze zdjęcie w świetle dziennym.

Drugie zdjęcie w świetle łazienkowym, widać rudawy połysk.




I jak Wam się podoba? Ja przyznaję, że jestem zadowolona :D

9 komentarzy:

  1. Jest Ok, rudawy połysk baardzo sexi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie,piękny błysk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor podobny do mojego :) A jaki jest Twój naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalny mam typowo polski - ciemny blond, taki bardzo "mysi", szarawy.

      Usuń
  4. Mimo rudego poblysku, bardzo fajny :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna zmiana :) Połysk ładny - jeszcze jak wyzdrowiejesz i wystylizujesz włosy to już będzie ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważna, fakt, ale już dobijały mnie odrosty i różnica odcieni - długość rudawa, o złotym połysku, a swoje szare. Dzięki :)

      Usuń
  6. Najlepiej mieni się w świetle;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W dobrym świetle będą się pięknie mienić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!