Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

wtorek, 23 października 2012

Kok skarpetowy inaczej - sprytny wypełniacz do koka


Witajcie! Dzisiaj mam propozycję fryzury. Osobiście bardzo ją lubię, a niestety średnio mi wychodzi taki rodzaj koczka zrobiony na skarpetkę. Chyba moje włosy są jeszcze za krótkie i zbyt rzadkie do tej metody. W zamian za to znalazłam fajny gadżet, który umożliwia zrobienie takiego koka w jeszcze prostszy sposób.
To zaczynamy!
Będą nam potrzebne:
- zwykła dość cienka gumka do włosów
- wypełniacz do koka

Tak wygląda obrazkowa instrukcja obsługi wypełniacza:


1. Związujemy włosy w kucyk gumką do włosów. Na kucyk nakładamy wypełniacz.
2. Rozkładamy włosy tak, by zakryć nimi wypełniacz.
3. Końcówki włosów okręcamy wokół wypełniacza i chowamy pod nim. Ja to robię pasemko po pasemku.
4. Kok gotowy!

A tak wygląda mój kok:



Babyhairy są wszędzie i sterczą :D Nie wygładzałam ich, choć mnie już irytują. Zdjęcia niestety idealnie kadrowane nie są, bo robiłam je sama :)
Opcja w szczególności przydatna dla osób z niezbyt długimi i niezbyt gęstymi włosami. Można dostać wypełniacze w różnych kolorach i wielkościach. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja swój kupiłam w Colloseum za jakieś 7-8 zł.

Znacie ten wypełniacz? Lubicie?

15 komentarzy:

  1. Probowalam koka na wszystkie mozliwe sposoby.. Ale ciagle ta krotsza warstwa mi ucieka :( uroczy koczek, jak spotkam ten wypelniacz to pewnie go sobie sprawie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten wypełniacz, ale znając mnie ciągle bym sprawdzała czy nie wyłazi i przez to sprawdzanie pewnie by gdzieś tam wylazł hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda:) Ja na razie robię na skarpetce;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam prawie taki sam, kupiłam w H&M, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny koczek :) Muszę kiedyś wypróbować koki u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja próbowałam na skarpetkę, niestety mam zbyt rzadkie włosy. Czyham na ten wypełniacz i pewnie niebawem do zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze mam za krótkie włosy do takowego koczka. Poza tym nie wyglądam w takich dobrze, niestety

    OdpowiedzUsuń
  8. super:) ja mam taki skarpetkowy:D ale trochę wielki kok wychodzi na moich włosach, chyba już są za długie na wypełniacz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrób nowy wypełniacz, tylko lekko mniejszy od wcześniejszego :P Powinno załatwić sprawę ; )

      Usuń
  9. Jeszcze nie testowałam metody, ale mam zamiar. Moim zdaniem do krótszych i rzadszych włosów trzeba zastosować grubszą skarpetkę :D Jak z wytrzymałością koka - nie opada za szybko?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie opada i trzyma się całkiem fajnie. Żeby go dodatkowo utrwalić po zrobieniu koka zakładam na niego jeszcze jedną gumkę, która chowa się tam, gdzie kok styka się z głową i dodatkowo przytrzymuje zawinięte pasemka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt wypełnienia:) jak mi podrosną włoski to napewno coś takiego sobie sprawię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam wypełniacza od święta i muszę przyznać, ze jak włosy chcą z nim współpracować, to efekt bardzo fajny wychodzi, a efekt później to już w ogóle ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!