Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

piątek, 2 sierpnia 2013

Lipcowe denko

Hej!
Dzisiaj przyszła pora na podsumowanie lipcowych zużyć. W tym miesiącu nie jest źle, choć mogło by zawsze być lepiej. Wreszcie udało mi się zużyć niektóre kosmetyki, które zalegały u mnie już od dłuższego czasu i nijak nie mogłam ich skończyć. Zapraszam do lektury:




1. Szampon BingoSpa z żeń szeniem - recenzja - szampon wreszcie się skończył, nie kupię go ponownie, mam lepsze typy.

2. Szampon Bella - dosyć szybko z nim poszło. Szampon mnie niestety nie zachwycił, choć zły nie był. Bardzo fajnie pachnie. Mam w zapasie jeszcze jedno opakowanie, ale po jego zużyciu raczej do niego nie wrócę.

3. Emulsja Gloria - stosowałam jako pierwsze O, w tej roli sprawdzała się świetnie. Wiem, że zapach nie każdemu przypadł do gustu, jednak ja go bardzo lubię.  Mam jeszcze jedno opakowanie w zapasie, a potem pewnie się z nim pożegnam ze względu na słabą dostępność :/

4. Maska Joanna z Apteczki Babuni mleko i miód - maska niestety szału u mnie nie wywołała, zapach po czasie stał się irytujący i wykończyłam ją bez żalu. Nie kupię ponownie.

5. Maska Ziaja Intensywna Odbudowa z ceramidami - maska przepięknie pachnie i bardzo dobrze sprawdzała się na moich włosach, były po niej jedwabiste i miękkie więc z chęcią do niej wrócę za jakiś czas jak trochę uszczuplę kolekcję.

A jak tam Wasze zużycia?

P.S. Dziewczyny wyjeżdżam jutro wcześnie rano nad morze :) W związku z wyjazdem aktualizacja ulegnie niestety przesunięciu. Nie wiem, czy będę miała możliwość pisać posty w trakcie wyjazdu. Z pewnością jednak nadrobię zaległości po powrocie ;)

Pozdrawiam,
Hinata

6 komentarzy:

  1. Rób zdjęcia nad morzem i po powrocie się pochwalisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego wypoczynku. Co do produktów,bardzo kontrowersyjne kosmetyki zużyłaś ;) W sumie, nie wiem ,czy miałabym odwagę którykolwiek kupić :) Ta maska z Ziaji kusi, jest tania, ale wielu osobom totalnie nie leży i trochę mi szkoda,żeby potem leżała odłogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypoczywaj,naładuj akumulatory!Zapach Glori również lubię,a maskę Ziaji mam zamiar kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Emulsję glorii bardzo lubię do mycia włosów :)

    Maskę ziaji również mam, ale wygładzającą w biało-fioletowym opakowaniu, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę spróowac tej maski z ziaji :) ja miałam wersję wygładzającą i była bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zużyłam dwie maski, szampon i olej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!