Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

czwartek, 15 sierpnia 2013

Zestaw do depilacji woskiem na ciepło - czy warto?

Witajcie!
Dzisiaj również włosowo, tylko trochę inaczej ;) Niedawno dokonałam zakupu zestawu do depilacji woskiem na ciepło. Jesteście ciekawe czy u mnie się sprawdził? Zapraszam do lektury :)

Zestaw taki można bez problemu kupić za kilkadziesiąt złotych na allegro lub w hurtowniach kosmetycznych. Swój zestaw zakupiłam w hurtowni kosmetycznej allepaznokcie. Hurtownia prowadzi sprzedaż internetową, na allegro oraz stacjonarną. Tutaj link do ich strony.






Zawartość zestawu:

Podgrzewacz do wosku Tropic:













100 szt. pasków fizelinowych:


8 wosków w rolkach firmy Tropic:


Za zestaw zapłaciłam 66,66zł.

Jak się go używa?
Opakowanie wosku należy umieścić w podgrzewaczu, podpiąć do prądu i odczekać ok. 30 minut. Po tym czasie wosk jest gotowy do aplikacji. Po tym czasie podgrzewacz można odpiąć od zasilania i już możemy przystąpić do depilacji. Podgrzewacz nawet po odpięciu od zasilania utrzymuje jeszcze jakiś czas temperaturę. Wosk nakładamy przesuwając rolką po skórze wraz ze wzrostem włosa, w tą samą stronę nakładamy i przyciskamy pasek i energicznym, szybkim ruchem przeciwnym do kierunku wzrostu włosa go zrywamy.

Jak mi poszedł pierwszy zabieg?
Na samym początku mniej więcej wiedziałam w teorii jak się do tego zabrać, jednak nie poszło mi najlepiej. Zabrałam się za łydkę, część włosów została, nogi niemiłosiernie się kleiły, skóra bolała. Trochę rozczarowana zastanawiałam się co było nie tak. Bardzo pomogły mi filmiki nisiax83 znalezione na youtube (mam nadzieję, że się nie pogniewa na mnie za wstawienie) :



I dzięki tym filmikom doszłam do tego co i jak. Dzisiaj udało mi się samodzielnie wydepilować sobie przedramiona :D Poszło bardzo dobrze, są gładkie, nic nie bolą a ja nie jestem poklejona. Tym razem chyba kolej na nogi :)

Mogę Wam powiedzieć, że jestem zadowolona z zakupu. Wszystko działa jak należy, depilacja po obejrzeniu filmiku jest prosta i czysta. Depilacja przedramion zajęła mi około 20 minut, jest o wiele mniej bolesna niż moim przedpotopowym depilatorem. Cena dla mnie jest przystępna. Najtańszy wkład woskowy kosztuje około 5 zł, komplet pasków 100 szt około 7 zł. Koszt takiej depilacji w salonie u mnie w mieście jest znacznie wyższy, depilując sobie samodzielnie np. ręce, pachy i łydki zwraca się koszt całego zestawu. Jedynym minusem depilacji woskiem dla mnie jest czekanie na odrośnięcie włosów, ale cóż... czego się nie robi, żeby być piękną i gładką :)

A Wy próbowałyście depilacji woskiem? Wolicie to robić same w domu, czy oddać się w ręce profesjonalistki?

Pozdrawiam ciepło,
Hinata

21 komentarzy:

  1. Dla mnie depilacja nóg jest zawsze bolesna, ale może faktycznie wosk byłby mniej bolesny... Może się skuszę na próbę w salonie. Jeśli nie będzie źle sama zainwestuje tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze depilacja depilatorem to była udręka, bo boli cały czas w jednym miejscu, a zerwanie wosku to tylko sekunda bólu. U mnie woskowanie jest zdecydowanie mniej przykre, polecam spróbować :)

      Usuń
  2. ostatnio bardzo poważnie rozważałam zakup tego urządzenia, ale boję się bólu

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym się jednak bała korzystam z depilatora i chyba narazie przy nim zostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od lat korzystam z depilatora i w pośpiechu z jednorazówki ;) Próbowałam depilację pastą cukrową - efekt super, ale trzeba bardzo dużo czasu i wprawy. A boli bardziej niż depilator. Obawiam się wosku - pastę cukrową zmywa się woda a wosk? Poza tym ciepły wosk źle wpływa na pękające naczynka, które niestety mam na udach w sporej ilości :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od zeszłego roku sama to robię, ale ja byłam na pierwszej u kosmetyczki aby zobaczyć jak to się robi. :D Nie byłam tk sprytna aby szukać filmików. U mnie po wosku włosy wyrastają znacznie jaśniejsze, słabsze. Depilator mnie podrażniał. :( Z woskiem tylko tyle, że dużo babrania i wszystko się lepi, ale ja tylko łydki robię.

    OdpowiedzUsuń
  6. o, nie wiedziałam nawet ze mozna ten zestaw kupić :) fajna alternatywa, ja nie trawie depilatora a wosk u kosmetyczki to stały i to niemały wydatek. Przemysle, ale zacheciłas mnie, jesli to nie aż tak bardzo trudne, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Samej nie chciałoby mi się 'bawić' ;-) natomiast jest to na pewno niezła oszczędność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowałam depilacji woskiem. Kiedyś chciałam spróbowac, teraz stałam się chyba tchórzem... :)
    Ale kto wie, może w przysżłości.. jednka jeśli tak, to chyba tylko u profesjonalistki.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę stosować tej metody - kruche naczynka, czasem tylko okolice bikini traktuję plastrami z woskiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny zestaw i dla mnie jest to rewelacja, nie ma porównani np. z depilatorem, który powoduje spory ból u mnie. Nauczyłam się depilować bez brudzenia się cała woskiem, trzeba wprawy ale wszystko idzie gładko jak się to potrenuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja od wielu lat depiluje pasta cukrowa mozna kupic ja w polsce, jest znacznie bezpieczniejsza od wosku ale kazdy woli cos innego. Fakt Faktem odrastajace wloski sa slabe mozna spokojnie okolo miesiaca lub dluzej nie miec owlosienia. Od jakiegos czasu depiluje okolice bikini ta metoda poczatkowo boli jak diabli ale lepsze to niz maszynka z czasem skora sie przyzwyczaja i nie boli tak bardzo. Dobra rada na poczatki depilacji poprosic kolezanke. Wten sposob nie poodrywacie sobie skory . Jezeli macie zaufana przyjaciolke to poproscie o pomoc w depiliacji bikini i jazda na plaze. Najlepsza metoda na gladkie bikini przez wiele tygodni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś sama robiłam pastę cukrową, ale tyle przy depilacji było paćkania i trwało to wieki, że zrezygnowałam. Dla cierpliwych jak najbardziej polecam, całkiem fajna alternatywa i do tego ekologiczna.

      Usuń
  12. Korzystam z wosku do depilacji HB - rewelacja. Cały czas to właśnie na klasycznej depilacji woskiem wychodzę zdecydowanie najlepiej. Nie radzę robić inaczej - w zasadzie przy depilacji po prostu nie mam żadnych problemów ze skórą, wygląda ładnie i zdrowo - tak jak powinna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także polecam woski do depilacji http://wyprzedazkosmetykow.pl/kategoria/5/depilacja zawsze tutaj kupuję mają dobre cenny

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba bym się na coś takiego nie odważyła. Zawsze depilacje wykonuje w salonie. Mam sprawdzone miejsce w Łodzi - Bio Salon i zawsze tam się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy wiesz może czy można w sklepie allepaznokcie kupić stacjonarnie podgrzewacz do wosku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że tak, ja kupowałam u nich w sklepie partnerskim. Najlepiej zadzwonić i zapytać ;)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawy wpis :) Jednak wciąż nie mogę przekonać się do depilacji woskiem w domu, dlatego chętnie odwiedzam salon - Time for Wax. Profesjonalne podejście kosmetyczek, szybko, sprawnie i prawie bezboleśnie :) Nigdy się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wykonywałam depilację brazylijską woskiem u kosmetyczki. Ból jest okropny, efekt w miarę. Ale i tak wolę robic to u kosmetyczki niż jakbym miała sama sobie ściagac taki pasek...brrrr Jesli już bym miała taki zestaw to o ściągnięcie paska chyba prosiłabym koleżanki, sama robiłabym to zbyt delikatnie. A tutaj coś dla tych co wybierają się na zabieg tego typu: http://www.jestemfit.pl/artykuly/uroda/wszystko-co-musisz-wiedzie%C4%87-o-depilacji-brazylijskiej - wskazówki jak się przygotować - fizycznie i psychicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!