Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

wtorek, 20 sierpnia 2013

Suszarka do włosów Silver Crest z Lidla - miły prezent :)

Witam!
Czy u Was pogoda też się tak zepsuła? U mnie po wczorajszym deszczu dzisiaj jest chłodno i wcale nie chce się wychodzić z domu :( A ja jako zwierzę szczególnie ciepłolubne czekam na ocieplenie i liczę jeszcze na kilka słonecznych dni tego lata.

W dzisiejszym poście pochwalę się Wam suszarką do włosów, którą kupił mi mój TŻ. Jak byliśmy nad morzem to cały czas narzekałam na starą suszarkę z końcówkami-szczotkami. Za każdym suszeniem końcówki raczyły wypadać i doprowadzać mnie do furii, więc zaczęłam rozważać zakup nowej suszarki. Po powrocie czekała na mnie niespodzianka. Z pomocą przybył mi mój K. który wypatrzył, że w Lidlu akurat są podobne suszarki i kupił jedną dla mnie.

Suszarka prezentuje się tak:




Co w niej fajnego?
Ma dużo wymiennych końcówek, w tym moje dwie ulubione: grubą okrągłą szczotkę i płaską szczotkę wygładzającą a także końcówkę w kształcie prostownicy, której jeszcze nigdy nie miałam. Do tego ma 2 stopnie mocy nawiewu i przełączanie na chłodny nawiew, który faktycznie jest chłodny! (trafiałam i tak, że chłodny nawiew był bardzo ciepły). Dodatkowo suszarka i końcówki znajdują się w futerale, co dla mnie jest niesamowicie wygodne, bo się nie gubią, mam je gdzie przechowywać i przewozić.Dzisiaj pierwszy raz wysuszyłam nią włosy i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Suszarka działa zdecydowanie lepiej niż jej poprzedniczka i mam nadzieję, że posłuży dobrze i długo :)

A Wy miałyście do czynienia z takim typem suszarki?
Buziaki,
Hinata

4 komentarze:

  1. Ciekawy zakup :) Moje włosy w trakcie schnięcia plączą się bardzo, więc staram się ich nie czesać. Dlatego szczotko-suszarka nie jest dla mnie, chociaż jak miałam włosy do ramion to takiej potrzebowałam i pragnęłam :D

    U mnie w dzień były mega upały, teraz zerwał się wiatr i chyba wasze deszcze do nas na Wschód dotrą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pozazdrościć zakupu:)strasznie dużo tych końcówek aż nie spotykane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej długo nie przeżyje niestety

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!