Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

czwartek, 29 sierpnia 2013

Plan pielęgnacji na wrzesień + Już mam fanpage na facebooku!

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię Wam mój plan pielęgnacyjny na wrzesień i dodatkowo dwa ogłoszenia :)
Zapraszam do przeczytania mojego planu na wrzesień.

Kosmetyki przeznaczone na wrzesień, aż ciężko było je wszystkie razem ująć na zdjęciu :D



1. Olejowanie:


Tutaj będą w użyciu głównie:
- olej lniany (termin ważności goni)
- oliwka Alterra
Chciałabym nakładać oleje minimum 2 razy w tygodniu i wypróbować metodę olejowania na rosołek.

2. Mycie: 


Dopóki nie zmieni się upodobanie moich włosów zamierzam myć je głównie odżywką, w tym miesiącu BingoSpa z Glinką Ghassoul (do zużycia), a raz w tygodniu robić peeling skalpu z kawy i szamponu opcjonalnie Joanna Naturia z miodem i cytryną albo Shauma Kids.

3. Maska:


Jak najczęściej, najlepiej co mycie. Maski, które chcę używać we wrześniu to:
- Gliss Kur proteinowa do włosów farbowanych (końcówka)
- Regenerum (widzę jej potencjał)
- Ziaja do włosów farbowanych (pół opakowania)
- odżywka niebieska Isany (końcówka)

4. Wcierka:


Wracam do stosowania wcierek! W tym miesiącu w użyciu będzie woda brzozowa Isany. Jeśli będzie wszystko ok to mam zamiar wcierać ją codziennie min. 1 raz.

5. Odżywka b/s:


- Ziaja ceramidy (1/3 opakowania)
- Shauma w sprayu krem i olejek (końcówka)

6. Ochrona:


- Serum termoochronne Marion (1/3 opakowania) codziennie na końcówki
- Spray termoochronny Marion (1/2 opakowania) przed suszeniem suszarką

7. Płukanki:
W tym miesiącu chciałabym postawić na płukankę octową minimum 1 raz w tygodniu.

8. Suplementacja:
Niezmiennie codziennie herbatka z pokrzywy zaparzona z dwóch torebek.

9. Inne:
Chcę wypróbować w końcu laminowanie żelatyną, zobaczymy jaki da efekt :)


Jestem już na Facebook'u!

Bardzo spodobał mi się pomysł innych blogerek na utworzenie fanpagea bloga na facebooku. Dla mnie to bardzo wygodna opcja, bo jestem informowana na bieżąco o wydarzeniach na blogu i mogę lepiej poznać blogerkę. Z tego powodu pomyślałam: czemu i mój blog nie miałby mieć swojej strony na FB?

Zapraszam Was do polubienia mojej strony klikając 'Lubię to!' w panelu po lewo pod Obserwatorami lub poniżej:


Będę tam umieszczać wiadomości o nowych postach na blogu i nie tylko :)

Powstało forum specjalnie dla nas!

Juz od jakiegoś czasu myślałam o tym, że przydałoby się nam takie miejsce i proszę! Zapraszam Was serdecznie :)

Pozdrawiam,
Hinata

24 komentarze:

  1. polubiłam fanpage i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego :)
    Płukanka octowa jest bardzo fajna i świetnie działa na włosy, ale niestety zapach ją dyskwalifikuje. No jest nie do zniesienia, 2 tygodnie stosowałam i więcej nie dałam rady xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ta maska Regenerum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po 2 użyciach i powiem, że wydaje się być bardzo dobra :)

      Usuń
  4. Jakie zmiany:)I mam pyt co powiesz na temat tej wcierki z Isany mam zamiar zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcierkę stosowałam na samym początku włosomaniactwa i u mnie dała sporo baby hair, nie przeciążała włosów u nasady. Jest na alkoholu. Mi nie przeszkadza, ale warto wiedzieć.

      Usuń
    2. wtrącę się :) Też miałam ISANĘ, jako wcierkę używałam rzadko, ale nie przetłuszczała włosów. Bardzo lubiłam ją jako płukankę ;) Rozcieńczona wodą stała jakiś czas 30 minut a nawet kilka godzin i płukałam nią włosy po myciu. Nadawała ładny zapach i połysk ;)

      Usuń
    3. Dobry pomysł, pamiętam Twój post o tej płukance :) chyba wypróbuję.

      Usuń
  5. O tej masce Regenerum naczytałam się samych przyjemności, chociaż ciężko znaleźć jakąś jej recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejka,szkoda że nie widziałam nigdzie szamponu Schauma z księżniczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki, nie? :) A wersja chłopięca jest chyba z piratem :D

      Usuń
    2. Masz słabość do dziecięcych z animowanymi obrazkami :) Dulgon też miał fajną etykietę ;) Mi też się podobają, tylko dorwać nie mogę :P

      Usuń
  7. też mam tą mgiełkę od Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że Regenerum zrobiło maskę do włosów! Jak bęzie się spisywać tak dobrze jak do paznokci to chętnie kupię, daj znać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem bardzo ciekawa Regenerum do włosów, daj znać czy warto się w nią zaopatrzyć ;) Powiedz mi jeszcze Kochana,bo umieram z ciekawości coś na temat tej maski z Gliss Kura :) Dobra jest? Ja jestem zakochana w zdenkowanej właśnie odżywce Oil Nutritive , ale wiem, że maski z tej serii praktycznie nie idzie dostać :/ Moje włosy są zniszczone i lubią proteiny, więc podejrzewam, że byłaby super,ale jestem ciekawa Twojej opinii.
    Maski z Bingo baaardzo lubię :) Marion też często u mnie gości, teraz ocet z malin w celu zakwaszenia włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co jest ok, ale lepiej u mnie sprawdza się Biovax z keratyną. Regenerum jest w fazie testów, ale póki co jestem jak najbardziej na tak! Maskę Oil Nutritive miałam i była super, ale fakt, ciężko ją dorwać, ja trafiłam w E.Leclerc.

      Usuń
    2. No to będę musiała się zaopatrzyć w jakiegoś Biovaxa, bo bardzo dawno nie miałam żadnego, kusi mnie ten z olejami, ale zobaczę jak już pójdę do sklepu, ale najpierw jeszcze trochę pozużywam, bo masakryczne ilości mam jeszcze i przeciętniaczków i tych lepszych masek :) DZięki Kochana za odp. :***

      Usuń
    3. Mnie też kusi ten z olejkami, ale trochę się boję, bo ma kokosa w składzie chyba :/ Ojj ja też narzekam na nadmiar, a ostatnio poszalałam trochę i jeszcze zamówiłam sobie rosyjskie... bez komentarza, chyba będę za karę teraz z nimi spała bo nie mam już gdzie upychać :D

      Usuń
  10. O, maska Bingo spa <3
    A w ogóle, to uwielbiam takie zdjęcia z kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. starczy Ci na to czasu?!:D imponująca kolekcja, jestem ciekawa efektów, sama mam kilka tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeby to była cała moja kolekcja... wstyd, ale to nawet 1/3 nie jest :P A czasu musi starczyć, plan czasowo nie odbiega od mojej typowej pielęgnacji, z tym że zmieniłam produkty i chcę wypróbować nowe metody ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!