Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

wtorek, 27 sierpnia 2013

Sierpniowa aktualizacja włosowa

Hej!
Dzisiaj wreszcie nadszedł dzień sierpniowej aktualizacji włosowej. Odmiennej od poprzednich - bo w całkiem innym kolorze :) Zapraszam do lektury.


Właśnie tak prezentują się moje włosy w sierpniu. Wysuszone naturalnie bez jakiejkolwiek stylizacji.

Nie ma się co oszukiwać, po radykalnej zmianie koloru dostały w kość i to potężnie. Mam nadzieję, że uda mi się doprowadzić je do bardzo dobrego stanu. Są niestety nadal dosyć suche, zwłaszcza po farbowaniu w zeszłym tygodniu. Za to zaobserwowałam, że mniej się łamią. Zmieniły się także ich upodobania głównie w kwestii mycia. Teraz najlepiej reagują na mycie odżywką, a delikatnym szamponem tylko raz na jakiś czas. Póki nie dojdą do siebie mam zamiar stosować właśnie ten rodzaj mycia.

Przyrost
Jeśli chodzi o przyrost to na odroście zaobserwowałam przez miesiąc około 1,8 cm co zawdzięczam głównie piciu pokrzywy, ponieważ w tym czasie nie stosowałam regularnie żadnych innych przyspieszaczy.

Cóż, końcówki domagają się podcięcia i chyba wizyta u fryzjera mnie nie ominie. Mam nadzieję, że uda mi się wytłumaczyć fryzjerce ile to jest 1-2 cm :P

Co robię aby im pomóc? 
Ograniczam suszarkę i prostownicę. Jeśli okoliczności sprzyjają staram się pozwolić im wyschnąć samodzielnie. Stawiam na częste olejowanie i nakładanie bogatych masek. Ostatnio praktycznie nie możliwe jest ich obciążenie! Nie zapominam o odżywce b/s i serum na końcówki.
W przyszłym miesiącu zamierzam również skupić się na stosowaniu płukanek i wcierek, wypróbować metodę olejowania na rosołek i wrócić do peelingu skóry głowy.

Jednak ogólnie patrząc na to zdjęcie mam wrażenie, że już nie jest z nimi tak źle jak było bezpośrednio po lipcowym rozjaśnianiu. Teraz czeka mnie sporo pracy przy regeneracji i powinno być dobrze.

Szerszy plan na wrzesień oraz sierpniowe denko już niebawem :)

Buziaki,
Hinata


20 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podobają :) wyglądają na miękkie i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny masz skręt! Wyglądają lepiej niż na zdjęciu z czerwca w prawym pasku bocznym. Swoją drogą zdjęcie z czerwca jest podpisane" Aktualne włosy :P Czas poprawić Hinatko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny za te miłe słowa wsparcia :) Już poprawiłam to zdjęcie :)

      Usuń
  3. Wyglądają całkiem zdrowo jak na włosy po dekoloryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie wyglądają na zniszczone, ładnie się błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez długi czas tak miałam - moje włosy były praktycznie nie do obciążenia. Niewiele się zmieniło w tej kwestii. Trzymam kciuki za udaną pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To czeka cię intensywna praca nad włosami! Mimo tych wszystkich zabiegów wcale nie jest tak źle jak można by się spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super układają Ci się włosy :) mam wrażenie że z rozjaśnianymi włosami jest najwięcej 'roboty',bo wymagają ciągłej regeneracji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, rozjaśniane włosy wymagają więcej uwagi i dopieszczania :)

      Usuń
  8. jednak znowu blond:) śliczne loczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny skręt :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele bym dała żeby mieć takie włosy ! Z zazdrością będę obserwować dalsze aktualizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę chyba oryginalna, ale skręt masz naprawdę świetny. Jeżeli nad nim trochę popracujesz to na pewno uda Ci się osiągnąć świetne efekty :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skóra głowy uwielbia peeling :) No i rzyczę powodzenia w tłumaczeniu fryzjerce ile to 1cm!! :D
    A włosy to masz cudowne! Nawilżone, odzywione, zdrowe.. łaaaał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takie zdrowe to one wcale nie są, ale bardzo dziękuję ;)

      Usuń
  13. Kolor wyszedł piękny, i nawet mimo rozjaśniania nieśmiała fala się pojawia. Teraz tylko intensywne odżywianie i będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, fajne fale :) popracować lekko nad kondycją i będzie PERFEKCYJNIE!:)

    Ps. Dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zniszczone???? Nic takiego tu nie widzę, swoją drogą to uzyskałaś piękny kolor, jest idealny i nic bym już nie zmieniała, są piękne i lśniące, a trudno uzyskać tak błyszczący blond :) Jestem zachwycona Hinatko, podobasz mi się o wiele bardziej niż w rudych :) Teraz jesteś taka elegancka famme fatal ;P No napatrzeć się nie mogę i aż sama bym chciała takie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają na bardzo zdrowe i mięciutkie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!