Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Tygodnik włosowy 12-18.08.2013

Hej!

Jak to zwykle w poniedziałki bywa nadeszła pora na tygodnik pielęgnacyjny z ubiegłego tygodnia. Wyjątek stanowił czas mojego pobytu nad morzem, bo niestety nie spisywałam moich pielęgnacyjnych poczynań :( Ale sumiennie nadrabiam zaległości.


Tydzień 12-18.08.2013


Jak widać wprowadziłam pewną zmianę w pielęgnacji, mianowicie odżywkę z pierwszego O przetrzymuję około 20 minut na włosach. Pomyślałam a co mi tam, niech ma czas zadziałać. Chyba jeszcze za wcześnie na powiedzenie, czy mi to coś daje, jednak ostatnio włosom się troszkę poprawiło. Do ich diety wprowadziłam więcej protein i po rozjaśnianiu faktycznie lepiej na nie reagują, chyba taka kuracja była im potrzebna. Miałam również przerwę w kuracji pokrzywą i od piątku wracam do codziennego picia mojego ulubionego naparu.

W tym tygodniu postaram się częściej stosować serum ochronne. Rozważam również farbowanie, bo odrost stał się już widoczny.


Pozdrawiam ciepło,
Hinata

2 komentarze:

  1. Jak oceniasz arganowy GP? Zastanawiam się nad nim ;)

    Widzę, że systematycznie nakładasz olej przed myciem, po myciu maska ;) Chyba włosy nie narzekają ;) Spróbuj wcieranie soku z cytryny jako wcierki - ponoć delikatnie rozjaśnia odrost i jest mniej widoczny ;) Tak przynajmniej pisała BlondHairCare ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki, postaram się wypróbować ;) Arganowy GP całkiem fajny, warto spróbować, kładłam na całe włosy albo na końce albo jako dodatek do maseczek i w każdej wersji się sprawdził.

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!