Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

niedziela, 1 grudnia 2013

Paznokciowy Klub: Tydzień 4. - Galaxy Nails :)

Jak wiecie ostatnio trochę opóźniłam się w zdobieniach do Paznokciowego Klubu, ale bardzo starałam się nadgonić i wreszcie się udało :)
No więc już jestem na bieżąco w zdobieniach, dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia moich zmagań z Galaxy Nails. Zdobienie było w miarę proste do wykonania i wiecie co? Najbardziej podoba mi się w nim to, że artystyczny nieład ładnie tuszuje niedoskonałości i naprawdę nie trzeba być szczególnie precyzyjnym. Wystarczy puścić wodze fantazji i ciapać :D Także polecam Wam spróbować, nawet tym, które nie mają specjalnych zdolności plastycznych.


Galaxy Nails



Galaxy Nails


  Tak prezentowały się od razu po wykonaniu, jeszcze niezmyte skórki. Nawet tak strasznie się nie ubrudziłam.

Galaxy Nails




Lakiery, których użyłam:

Czarny: Miss Sporty 080
Biały: Cairuo (bez numerka, to tani lakier ze sklepu chińskiego)
Różowy: Golden Rose Color Rich 12
Fioletowy: Golden Rose Color Rich 32
Błękit: Miss Sporty Clubbing Colour 456
Srebrny: Manhattan Lotus Effect 02
Brokatowa mgiełka: Wibo Express Growth 471
Top: Golden Rose Gel Look Top Coat

Do wykonania użyłam gąbeczki (kawałka gąbki do naczyń) i sondy.

I jak oceniacie moje wypociny?
Jak tam Wasze Galaxy?

Buziaki,
Hinata

16 komentarzy:

  1. Piękne robisz te wzorki - jestem za każdym razem naprawdę pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło, że się komuś podobają :*

      Usuń
  2. bardzo fajnie wyszło :) sporo lakierów musiałaś użyć do tego ;)
    Szkoda, że jestem antytalentem do takich rzeczy, bo galaxy chętnie bym zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię takie 'zabawy' z paznokciami, muszę spróbować galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam, bo wzorek wbrew pozorom jest łatwy i przyjemny w wykonaniu :)

      Usuń
  4. Przepiękne :) W swoim Galaxy także wykorzystałam lakiery z Golden Rose. Użyłam numeru 42 i 09 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się ze swoim galaxy nieźle namęczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale kosmos :) pięknie to zrobiłaś, jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie Ci to wyszło! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo ładnie wyszło :D zajrzyj na mój kanał, może i moje galaxy ci się spodoba http://www.youtube.com/channel/UC2BzDtu5AHfCFEFNgPJ_T3A

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, naprawde wykonujesz fajne stylizacje, ja też zajmmuję sie paznokciami więc jesli chciałabyś do mnie zerknąć - zapraszam :)
    www.facebook.pl/palceioczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!