Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

poniedziałek, 14 października 2013

Jestem obrzydliwym zakupoholikiem! :P


Wiem, wiem, niedawno był post zakupowy, a ja znowu zaszalałam. Zrobiłam napad na Hebe. Niestety 16-tego mam obronę i już nie będę miała okazji zbyt często bywać w tej drogerii :( W mojej okolicy są dwa Hebe: jedno około jakieś 25 km ode mnie, ale około 8 km od mojego wydziału, więc czasami sobie pozwalam na wycieczki, a drugie w samym centrum Łodzi, gdzie znalezienie miejsca parkingowego graniczy z cudem :/ Więc niedługo raczej nie będę miała okazji na zakupy tam, a Hebe szczerze ubóstwiam.
Mam nadzieję, że wybaczycie mi kolejny post zakupowy, ale szczerze nie mam kiedy wziąć się za tworzenie konstruktywnych postów pełną parą, za 2 dni obrona magisterki, więc muszę zasiąść do przygotowań. Niebawem ( pewnie już w środę :D) wrócę do Was na dobre, a tym czasem zapraszam do obejrzenia zakupów :)

Co ostatnio wpadło do mojego koszyka?


1. Płyn micelarny Bielenda Kolagenowy - bardzo chciałam wypróbować płyn micelarny, a moje kosmetyki do demakijażu kończą się. Trafiłam na niezłą cenę 8,99 zł

2. Pomadka Essence nr 52 In the nude - bardzo lubię tą serię pomadek, mam już 3. Niedługo pokażę Wam, jakie efekty dają na ustach. Ten odcień było bardzo ciężko dostać w Naturach w mojej okolicy, zawsze był wykupiony. Kupiłam w standardowej cenie 8,99 zł.

3. Arganowa maska 8w1 Eveline Argan + Keratin - zaciekawiła mnie ta seria, maska ma bardzo ładny skład bez silikonów(!) za to mnóstwo ekstraktów i na 4 miejscu olej arganowy. Była w promocji za 21,99 zł za aż 500 ml! Jestem po pierwszym użyciu i mogę powiedzieć, że efekt póki co jest rewelacyjny - włosy miękkie, dociążone i wygładzone, nawilżone i błyszczące :) Oby tak dalej, coś ostatnio mam nosa do wybierania perełek :D

4. Kolagenowe płatki pod oczy Purederm - ostatnio bardzo skupiłam się na pielęgnacji twarzy, różnych maseczkach itp. Zaciekawiła mnie ta koreańska marka, postanowiłam dać jej szansę :) Płatków jest sporo, bo aż 30 szt. i były w promocji za 8,99 zł.

5. Maseczki samorozgrzewające z płatkami owsianymi i morelą Purederm - każda 3,99 zł. Starczą mi każda na jakieś 2-3 użycia.

6. Serum intensywnie regenerujące Perfecta z wit. C - nie widziałam go w Rossmannie, a lubię maseczki Perfecty. Skusiłam się i po pierwszym użyciu jestem zadowolona. Kosztowało 2,99 zł i starczy mi na sporo użyć, myślę, że minimalnie 4.

7. Gąbeczki do podkładu - dobra, wiem, jestem sroka i nic na to nie poradzę :) Serduszko niesamowicie mnie ujęło. Gąbeczki kosztowały 3,99 zł.

W drugiej turze zakupów w Hebe kupiłam prezent dla mamy: kremy na dzień i na noc oraz maseczki a także płatki na oczy truskawkowe, kiwi i cytrynowe - zostały u Krzysia.

Oczywiście jak to ja napadłam również na Biedronkę ;)


Spośród sporej oferty kosmetycznej wybrałam:

1. Odżywkę do włosów DeBa - byłam ciekawa,skład ładny, jednak odżywka po pierwszym użyciu spowodowała u mnie niesamowity puch. Winowajca to masło shea w składzie. Jeśli nie uda mi się wymyślić dla niej ulepszenia, to chyba będę musiała ją oddać :( Na szczęście kosztowała jedynie 5,99 zł.

2. Róż do policzków Bell - brakowało mi w kolekcji jasnego, czystego różu. Skusiłam się i jestem z niego całkiem zadowolona :) Cena około 6 zł.

3. Płyn micelarny BeBeauty - dorwałam go w końcu, muszę wypróbować! Póki co jestem na tak, zobaczymy jak się spisze na dłuższą metę. Zapłaciłam ok. 4 zł.

4. Serum na końcówki Marion z olejkiem arganowym - niestety nie ma na zdjęciu :(

Odwiedziłam też Piotra i Pawła, gdzie kupiłam moje pierwsze woski Yankee Candle :D


Na zdjęciu niestety tylko jeden o zapachu kwiatowym z nutą rumianku. Drugi - różany został u Krzysia. Oba są cudne, przepięknie i bardzo intensywnie pachną i są mega wydajne. Już mam chęć na kolejne. Rozważam też wypróbowanie podróbek. Miałyście może?

No i na koniec mój prezent na obronę od rodziców :) Początkowo chciałam czytnik e-booków, ale jednak zdecydowałam się na tablet :)


A jak tam Wasze zakupy?

Pozdrawiam Was i wracam do nauki, zostały 2 dni a materiału wcale nie ubywa :/ A uwierzcie mi, zdecydowanie wolałabym teraz tworzyć dla Was posty i czytać Wasze blogi.
Trzymajcie za mnie kciuki :)
Hinata

30 komentarzy:

  1. daj znać jak spisze się micel z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maska Eveline kusi, szkoda, że tyle kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie również ta maska już dłuugo męczy. Miałam okazję ją kupić i teraz trochę żałuję:(

    OdpowiedzUsuń
  4. W Piotrze i Pawle sa woski YC?:O W jakiej cenie? Jutro koniecznie zajrzę do tego sklepu, zwłaszcza, że mam go po drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po chyba 6,70 zł za sztukę. Szukaj przy kadzidełkach :)

      Usuń
    2. Super, jutro sprawdzę czy i w moim PP są :D dzięki!

      Usuń
    3. :o
      mam nadzieję, że u mnie też będą! obczaję w weekend :)

      Usuń
    4. Trzymam kciuki żebyście znalazły :) Ja po obronie chyba też się nagrodzę i przejadę do PiP-y :D

      Usuń
  5. ostatnio również kupiłam maskę Eveline i woski YC-są fantasyczne-trudny wybór-tyle zapachów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Spójrz przy kadzidełkach. U mnie były w takim niewielkim kartonowym pudełku. Co prawda wybór niezbyt duży, ale zawsze :)

      Usuń
  7. Pod tytułem posta mogę się podpisać wszystkimi kończynami. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te płatki pod oczy są świetne :) Niezłe zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, płatki są bardzo fajne, ładnie rozjaśniają i nawilżają skórę pod oczami i przy tym relaksują. Dzięki :)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa jak prezentuje się pomadka z Essence. Właśnie szukam czegoś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam swoją pierwszą YC o zapachu cynamonowym i przepadłam. Dopiero szykuje sie do pisania licencjatu :) Zastanawiam sie czy kupic odzywke z Biedronki, ale z a taka cene nawet jak sie nie spisze to grzechem byloby nie sprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena bardzo zachęca, bo w Biedronce około 6 zł a na stronie producenta 16 zł. Tylko jeśli masz mocno porowate włosy to nie polecam, u mnie puch był masakryczny, mimo, że niby wg składu powinna dociążać :/

      Usuń
  11. Szkoda, że ja nigdzie nie mogę dostać stacjonarnie tych wosków, a co do zakupów to widzę, że bardzo udane :) !
    Trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ta maska Eveline kusi ;) szkoda, że tyle kosztuje ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  13. też myśle o tych podróbkach z Yankee Candle ale nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy :D Ja też wpadłam do Biedronki po kilka drobiazgów :)
    Zaciekawiła mnie ta odżywka z Eveline - nie widziałam jeszcze w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się póki co z zakupami trzymam całkiem nieźle - ale nie ma co chwalić miesiąca przed ostatnim dniem :D pocieszę oko twoimi nabytkami. życzę przyjemności z używania i lekkiej obrony ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro dostałaś prezent, znaczy że licencjat zrobiony ;)
    więc serdecznie Gratuluję!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zrobiony już dwa lata temu ;) Prezent dostałam na wyrost, ale magisterka wczoraj obroniona :D Dziękuję :*

      Usuń
  17. Tak jesteś obrzydliwa :-P a ja umieram z zazdrości :-**** Kurdę, ale mnie zaciekawiła ta maska z Eveline, może gdzieś ją wyczaję u siebie, a póki co czekam na jej recenzję jak już poużywasz :)
    Kochana gratuluję obrony, jestem z Ciebie bardzo dumna :-**** Wiedziałam, że sobie poradzisz, a prezent od rodziców suuuper :) Przydatny gadżet taki tablecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie zakupy sprawiają coraz mniejszą przyjemność, to dobry znak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!