Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

sobota, 26 października 2013

Violet Star My Secret Sandy nr 174

Hej! :)
Ostatnio spodobała mi się faktura pisakowa na paznokciach. Dlatego do mojej kolekcji trafiły dwa nowe piaski od My Secret. Dziś bohaterem posta jest jeden z nich, zapowiadany już piasek z MySecret nr 174 Violet Star. 
Zapraszam na swatche :)




Jak widzicie jest to bardzo przyjemny wrzosowy fiolecik, nie zbyt ciemny wzbogacony różowym brokatem. Drobinki po wyschnięciu lakieru stają się subtelne i widoczne przede wszystkim w słońcu i w świetle sztucznym.

Na tym zdjęciu udało mi się uchwycić drobinki i piaskowy efekt lakieru

A tak prezentuje się w buteleczce

Krycie: konieczne dwie warstwy, po nałożeniu drugiej mamy pełne krycie
Trwałość: u mnie 2 warstwy wytrzymały 3 dni, więc w normie
Aplikacja: w porządku, lekko gęstszy niż zwykły lakier, łatwo rozprowadzić go rónomiernie
Schnięcie: w porządku, dwie warstwy na bazie z odżywki schną w około 20 minut
Cena: 7,99 zł/ 10 ml






Ciekawa jestem jeszcze jak prezentowałby się pokryty topem. Może zrobię taki eksperyment. Przypuszczam, że uwydatniło by to te drobinki i efekt byłby zbliżony do tego w buteleczce.
Próbowałyście kiedyś nanieść top na piasek?


I jak Wam się podoba piasek od MySecret?


Pozdrawiam,
Hinata

16 komentarzy:

  1. ładnie wyglada chociaż ja średnio lubie te piaskowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jeszcze nie miałam żadnego piaseczku, ale uważam, że wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo bardziej podobają mi się takie matowe motywy, niż te typowe błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet uwielbiam więc taki piasek chętnie sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio szukałam jakiegoś fajnego fioleciku, muszę poszkać tego - prezentuje się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem sympatycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, chociaż jak dla mnie to nie do końca piaskowe wykończenie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze piaska od My Secret :) ten jest bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, yes thҺis paragraph iis truly pleasant and I have learneɗ lot
    οf things frօm it rearding blogging. thanks.

    Allsօ visit my web site laenud

    OdpowiedzUsuń
  10. Just wish to saay your article is as amazing. The clarity in your post is simply nice
    and i can assume you are an expert on this subject.
    Well with your permission allow me to grab your
    RSS feed to keep updwted with forthcoming post. Thanks a million and please cary on the gratifying work.



    Feel free to surf to my blog :: best skincare treatment products

    OdpowiedzUsuń
  11. But compare this to about $30 a meal for 2 people at any restaurant that doesn't have a
    Super Value meal, or a gut wrenching diet of $30 a meal for
    4 people at the same Super Value Menu Express Drive Throughs, and you'll quickly see the price of road tripping skyrocketing to rival a few
    nice plane tickets. However, operating in modern day
    contemporary planet there is improvements within dispatching modern advances who use Gps navigation systems.
    All coupled with the prestigious Bharat Club, Cricket practice pitch, Multi cuisine restaurant, Convenient shopping, Hyper market, large open playing area, Senior citizen park, Sports complex, Jogging track, Sand pit, Amphitheater, Swimming pool, Tennis court, Badminton court, Basketball & Volleyball court, in fact Bharat City is the
    only complex providing night sport complex in India.


    my blog :: towing software

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am going through issues with your
    RSS. I don't know why I can't join it. Is there anybody getting the same RSS issues?
    Anyone who knows the answer will you kindly respond?
    Thanx!!

    Also visit my site :: bars

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!