Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

piątek, 29 listopada 2013

30 dni z... Maseczką Błotną - błoto w pielęgnacji skóry twarzy

Piękna cera bez skazy to marzenie wielu kobiet... tak, moje również :) Dlatego postanowiłam postawić przed sobą pewne wyzwanie. Otóż przez miesiąc zamierzam minimum 2-3 razy w tygodniu fundować mojej cerze błotną maseczkę.

Dlaczego akurat błoto? 

O Błocie z Morza martwego:

"Błoto z Morza Martwego regeneruje, pielęgnuje i odżywia skórę. Oczyszcza ją i wygładza pozostawiając świeżą, matową i nawilżoną. Pobudza krążenie krwi i metabolizm skórny, jest szeroko stosowane w ośrodkach SPA do zabiegów antycellulitowych i przeciw rozstępom. Pomaga usunąć zmęczenie fizyczne i psychiczne. Może być ważnym uzupełnieniem w terapii trądziku, łuszczycy, atopowego zapalenia skóry, egzem, łojotoku.
Morze martwe to najstarsze i największe naturalne SPA na świecie. Niezwykłe właściwości kosmetyczne i terapeutyczne błota, soli i wody znane są od starożytności. Dzięki bardzo wysokiej koncentracji cennych minerałów i pierwiastków takich jak magnez, potas, wapń, żelazo, mangan, bromki, siarczany, węglany i wielu innych."

O masce błotnej z kolagenem BingoSpa:
"Błotna maska do twarzy BingoSpa z kolagenem to preparat na bazie Czarnego Błota z Morza Martwego charakteryzującego się silnym działaniem odżywczym na skórę. Jest nadzwyczaj skuteczne w walce z problemem przetłuszczającej się skóry, niezastąpione w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej oraz nieocenione w zwalczaniu trądziku i wykwitów skórnych wywołanych łojem zatykającym pory skóry. Maska błotna BingoSpa ma dobroczynny wpływ na pory skóry – odtyka je, ściąga, dezynfekuje, pielęgnuje, oczyszcza, co może owocować zmniejszeniem wydzielania się łoju i zmniejszeniem ryzyka pojawienia się zmian trądzikowych.
Maska błotna BingoSpa zawiera składniki aktywne:
  • 10% naturalnego błota z Morza Martwego 
  • 5% rozpuszczalnego kolagenu

Tłusta, z rozszerzonymi porami cera, mająca skłonność do zanieczyszczeń i wągrów, dzięki adsorpcyjnemu działaniu błota  jest wygładzona i oczyszczona. Kolagen jako podstawowy budulec włóknistej tkanki łącznej, wchodzi w skład naskórka i skóry właściwej a dzięki swoim własnościom NMF - naturalnego czynnika nawilżającego, wpływa na utrzymanie właściwego stopnia wilgotności skóry i sprężystości. Kolagen jest istotnym elementem profilaktyki i terapii przeciw rozstępom, których główną przyczyną jest rozerwanie włókien kolagenowych. Dzięki temu powstrzymuje objawy starzenia się skóry oraz odgrywa znaczącą rolę w procesie ziarninowania i gojenia się ran."

Mój plan:

Jak już mogłyście zobaczyć w poprzednim poście z zakupami z Rossmanna, kupiłam ostatnio Błoto z Morza Martwego. Niedawno również w moje posiadanie weszła maseczka z BingoSpa Błoto i Kolagen:


Błoto z Morza Martwego - Maska na twarz i całe ciało do każdego rodzaju cery

BingoSpa - Maska błotna do twarzy kolagen

Pierwsza z masek jest w formie sproszkowanego, suchego błota do rozrabiania, druga jest w postaci gotowego kosmetyku.

Obie maseczki będę używać zamiennie przez okres 30 dni i postaram się ocenić ich wpływy na stan mojej cery.

Jaka jest moja cera?
Do tej pory mam trudności z określeniem dokładnie typu. Zależnie od pory roku - latem pożąda głównie nawilżenia, zimą staje się bardziej problematyczna.
Najbliżej jej jednak do mieszanej - policzki i broda są najbardziej suchymi elementami, czoło normalne/  czasem lekko przetłuszczające się, za to nos lubi się świecić i ma dość widoczne pory.
W sezonie zimowym sporadycznie zdarzają się niespodzianki w strefie T oraz czasem odrobina "białej kaszki" na policzkach.
Na czole posiadam zmarszczki poziome, mimiczne powstające na skutek częstego marszczenia czoła (no taka mimika, co poradzę).

Na co liczę?
Na eliminację przetłuszczania się twarzy, szczególnie nosa, szybsze gojenie się wyprysków, mniej niespodzianek, dogłębne oczyszczenie twarzy i jej detoks :)

Miałyście już styczność z błotem? Może coś mi podpowiecie?

Pozdrawiam,
Hinata

9 komentarzy:

  1. jeszcze nie uzywałam takich maseczki choć bardzo mnie ciekawi bo mam bardzo problematyczna cerę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie miałam błota :) ale chętnie poczekam na Twoje wyniki, bo też trochę problemów z cerą mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nigdy nie uzywałam, ale chętnie poczytam, jak się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie miałam błota, ale moja siostra ma ten z Bingo i od pół roku stosuje na włosy :) Jest zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że spełni Twoje oczekiwania, wyglądają obie bardzo zachęcająco :) Już jestem ciekawa Twoich wrażeń :) Buziaki moja Kochana :-***

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam ich, więc tym bardziej jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie używałam takich maseczki choć baaardzo mnie ciekawi, bo mam baaardzo problematyczna cerę ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!