Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

piątek, 12 października 2012

Avocado Wax Treatment Beauty Formulas - recenzja


Moja maska Avocado Wax Treatment została wydenkowana. Nawet tuba została rozcięta, by wydobyć cały produkt z opakowania. Czas na recenzję.
Dostępność i cena:
Można ją kupić w drogeriach SuperPharm w cenie 10,99zł / 150 ml. W żadnym innym miejscu jej nie widziałam. Warto czekać na promocję, bo zdarzają się np. 2 w cenie 1, ja kupiłam w promocji za 7,99 zł.

Opis producenta:
"Intensywnie, głęboko odżywiający wosk do włosów sprawi, że w kilka minut Twoje włosy stają się lśniące i piękniejsze. Czysty olejek z awokado uzyskany z dojrzałego owocu jest doskonałym składnikiem dodającym połysku i pomagającym  odbudować i naprawić zniszczone włosy. Wosk dostarcza włosom niezbędnego pożywienia. 
Jeżeli Twoje włosy są w złym stanie, rozjaśnione, po trwałej ondulacji lub zniszczone suszarką, wosk używany regularnie pomoże odżywić skórę głowy, wzmocnić włosy, sprawi, że będą zdrowsze i lśniące. Odżywcza maseczka WAX szczególnie polecana jest dla włosów zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, suchych, wymagających intensywnego odżywienia."

Producent zaleca nakładać wosk na włosy i skórę głowy na 5-10 minut lub dłużej na włosach zniszczonych. Pisze, że opakowanie starcza na 3-4 zastosowania. 

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol,  Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Perfum, Citric Acid, Persea Gratissima (Avocado Oil), Hydrolyzed Collagen, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Butylparaben, CI 19140, CI42090


Składnik
Opis
Aqua
Woda
Cetearyl Alcohol
Emulgator, emollient, natłuszcza, nadaje miękkość, elastyczność  I gładkość
Cetrimonium Chloride
Konserwant, antystatyk, wygładza I ułatwia rozczesywanie, może podrażniać
Cetyl Alcohol
Emulgator, stabilizator emulsji, wygładza, zapobiega tworzeniu tłustego filmu
Perfum
Zapach
Citric Acid,
Regulator pH, wspomaga działanie substancji czynnych
Persea Gratissima (Avocado Oil)
Substancja aktywna, olej z Awokado
Hydrolyzed Collagen
kolagen - emulgator, antystatyk, ułatwia rozczesywanie
2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol
Konserwant, może podrażniać
Methylparaben , Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Butylparaben
Konserwanty, mogą wywoływać alergie
CI 19140, CI42090
Barwniki
  

Substancje aktywne są po zapachu, więc niestety podejrzewam, że w niewielkich ilościach. Na plus, że nie zawiera pq i silikonów. Sporo konserwantów. Reasumując skład przeciętny, nie powalający, ale też nie jest zły. 

Opakowanie:
Trwała, twarda, nieprzezroczysta tuba. Napisy nie uległy starciu, wydobywanie produktu wygodne, a na koniec dało się ją rozciąć, zatem dla mnie jest bardzo ok.

Konsystencja i wydajność:
Konsystencja jak na woski przystało dość gęsta. Maska ma lekko zielony kolor i neutralny, lekki, przyjemny zapach niepozostający na włosach. Wydajność większa niz pisze producent. U mnie starczyło na 6 aplikacji na skórę głowy i włosy bez oszczędzania produktu. Jednak to nie jest dla mnie wydajność wystarczająca na maskę o takim działaniu w takiej cenie. 

Zastosowanie:
Stosowałam na włosy i skórę głowy pod czepek i ręcznik na czas ok. 1h. Uzywałam zarówno solo jak i wzbogaconą ( bazę do amli w proszku i półproduktów)

Moje wrażenia:

Plusy:
+ maska ma treściwą konsystencję 
+ bardzo dobrze się rozprowadza na włosach
+ ładnie i delikatnie pachnie
+ włosy po niej dobrze się rozczesują
+ u mnie nie obciążyła
+ można stosować solo i w połączeniach ( u mnie z amlą i spółką)
Czy poprawiła mi kondycję włosów? Nie wiem. Mam wrażenie, że raczej w niewielkim stopniu.

Minusy:
- za mało wydajna
- nie dała obiecanego efektu  odżywienia
- moim zdaniem cena nie jest adekwatna do efektu i wydajności maski

Podsumowując:
Nie jest to dla mnie maseczka - remedium na dolegliwości moich włosów. Spodziewałam się większego efektu, nawilżenia, wyraźnego odżywienia, widocznej poprawy kondycji moich włosów. Używałam około 1 raz w tygodniu. Nie jest to jednak zły produkt. Włosy po niej dobrze się rozczesują, są jakby troszkę gładsze. Dobrze sprawdza się w połączeniu z Amlą w proszku, jednak znacznie tańsza BingoSpa radzi sobie równie dobrze w tej kwestii. Kupię tą maskę lub inne z tej serii, gdy trafię na promocję 2 za 1 lub podobną. W cenie standardowej raczej się już nie skuszę.

7 komentarzy:

  1. Skład nie powala - taki droższy Kallos :P Wszystko co dobre to po zapachu, który jest główną zaletą produktu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilośc parabenów porażająca ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ją kiedyś (nie wiem dlaczego) nie zwracając zbytniej uwagi na skład. Użyłam raz, podziękowałam i teraz tylko zajmuje miejsce na półce:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją na oku na DOZ-ie ale te parabeny-świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak... Beauty Formulas... Wersję z henną i miodem pewnie będę kupowała litrami, bo są świetne. W związku z tym, że działają dla mnie super, wzięłam przy okazji 500 ml słój awokado. Błąd. Ta maska robiła z włosami niewiele... Minimalnie je wygładzała jeśli nałożyłam jej bardzo dużo. Poza tym nic. A 500 ml to w przypadku woskowej odzywki duuużo ;)
    Jeśli będziesz miała okazję, spróbuj sobie tych dwóch pozostałych wersji. Może będzie dużo lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że skład nie powala, mam czasem na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!