Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

niedziela, 14 października 2012

Październikowa aktualizacja włosowa

Po miesiącu intensywnej pielęgnacji moje włosy wyglądają lepiej, przede wszystkim poprawił się skręt włosów, mam wrażenie też, że są mniej przesuszone. I zaczynają błyszczeć, nie jest to jeszcze ten pożądany błysk, ale jest ciut lepiej. A teraz zdjęcia:

Moje włosy z  13 września :

Aktualne włosy:

Przed podcięciem
Tutaj wygniecione na piankę Isana Hair do włosów kręconych.

A tutaj zdjęcia po własnoręcznym podcięciu. Obcinałam najpierw metodą "trzech kucyków", potem poprosiłam mamę o niewielkie wyrównanie. Już od dawna końcówki wołały o obcięcie. Troszkę jest mi szkoda, ale mus to mus. Z najdłuższej warstwy ( i najcieńszej) ścięłam w sumie jakieś 2-3 cm, z reszty ok. 1,5 cm.

Po podcięciu
Włosy po olejowaniu długość mieszanką Alterry granat i awokado z oliwą, rycyną i wit. A + E, skalp olejkiem łopianowym z papryką, masce Natur Vital aloesowej, odżywce Joanna Naturia miód i cytryna i wygładzone kremem do ciała Isana z mocznikiem.

Przyrost ciężko określić na zdjęciach, bo włosy na drugim są skręcone. Jednak włosy urosły jakieś 1,5 cm (zmierzyłam). Niestety byłam zmuszona obciąć przyrost Powiem szczerze, że jestem zachwycona, bo moje włosy wcześniej tak się łamały, że w 1,5 roku urosły raptem jakieś 5 cm. Teraz nie dość, że łamanie się bardzo ograniczyło, to nawet obserwuję przyrost :)

Jak oceniacie mój rezultat?

15 komentarzy:

  1. Widać różnicę - z przesuszonych włosów udało Ci się uzyskać miękkie i zdrowsze, w każdym razie mam takie wrażenie patrząc na ostatnie zdjęcie. No i wyraźnie wyszły fale :).
    Trzymam kciuki za dalszą pielęgnację. Widać, że to co aktualnie robisz służy Twoim włosom :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, czuję się zmotywowana do dalszej pielęgnacji :)

      Usuń
  2. Az ciezko uwierzyc ze w zaledwie miesiac udalo Ci sie osiagnac taki rezultat:o moim zdaniem roznica jest ogromna:) jakim sposobem tak nawilzylas wlosy? Moje ciagle sa zbyt suche:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio odkryłam świetną maskę ( na razie użyłam 2 razy i jestem bardzo zadowolona) Natur Vital aloesowa w zielonym słoiczku. Można ja kupić w Drogerii Naturze, chociaż u mnie nie zawsze jest. Ostatnio tez używałam Amli zarówno w proszku jak i oleju Amla Dabur. Poza tym krem do ciała Isana z mocznikiem (taki czerwony, teraz w promocji za 3,99) bardzo fajnie wygładza. Ręce nawilża jak marzenie, może i włosy nawilży. Pozdrawiam i bardzo dziękuję za komplementy :*

      Usuń
  3. Cudowne rezultaty a zaledwie miesiąc! Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gratuluje. Różnica jest ogromna. I to w miesiąc, aż trudno uwierzyć . Już nie ma efektu siana zamiast włosów. teraz są piękne fale :) Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest pięknie! Świetne są te Twoje fale i kolor<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, pięknie Wam dziękuję za te miłe słowa :) Bardzo mnie motywujecie do dalszej walki.

      Usuń
  6. jakie słodkie loczki! zdeycdowanie lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!:) Trafiłam na Twój blog zupełnia przypadkiem, ale po przeglądnięciu, oświadczam iż zostaję i nie zamierzam sie stąd ruszyc:) Bardzo przypatne i ciekawe informacje i to co sobie bardzo cenię- przejrzystość i czytelność bloga, ładne kolory:) Sama jestem posiadaczką krecono-falowanych włosów, i niedawno zaczełam o nie dbac, chętnie Ci potowarzyszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i oczywiście serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  8. od razu widać róznicę. ja tez musze podciąc ale bronie sie przed samą myślą o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, różnica jest powalająca! zrobiłaś kawał dobrej roboty w ten miesiąc, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś miałam takie włosy jak na pierwszym zdjęciu.. i o zgrozo przez długi czas myślałam że to wygląda fajnie:/ Teraz mam podcięte, nawilżone- różnica jest ogromna:)
    Na ostatnim zdjęciu włoski super, wyglądają na bardzo zadbane i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!