Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

wtorek, 16 października 2012

Tag: Moje blogowe sekrety

Zostałam otagowana przez Lagoenę za co bardzo dziękuję, niezmiernie mi miło :)






1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 13 września 2012, czyli od około miesiąca. Posty staram się publikować jak najczęściej, staram się, żeby ukazywały się co drugi - trzeci dzień.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Ojjj ciężko policzyć. Bardzo wciągnęło mnie blogowanie i zaglądam wiele razy dziennie, zazwyczaj od razu po włączeniu komputera jeśli tylko mogę.

3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym że prowadzisz bloga?
Raczej nie. Rodzina domyśla się chyba, bo często latam po domu z aparatem, wiedzą, że publikuję zdjęcia w sieci itp. ale o samym blogu nie wiedzą.

4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u innych blogerek?
Jak to włosomaniaczka lubię czytać o włosach, oglądać włosy i zakupy innych blogerek, czytać recenzje produktów do pielęgnacji włosów i tricki włosowe.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
No pewnie. Pięknych włosów i genialnych produktów do ich pielęgnacji. Uwielbiam oglądać postępy w pielęgnacji. Czasem tylko nie mogę się doczekać, aż  moje włosy będą takie zdrowe i długie.

6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nieee... kupuję nowy kosmetyk, bo jestem ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach, czy przypadnie mi do gustu itp., a recenzja  pojawia się swoją drogą.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy? 
Ojjj tak i to bardzo. O istnieniu wielu produktów bez blogów i recenzji nie miałabym pojęcia. Jeśli zobaczę coś ciekawego u innej osoby często chcę sprawdzić u siebie.

8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
Zmieniło moje podejście do pielęgnacji włosów. Dowiaduję się od innych dziewczyn mnóstwa nowinek i ciekawych porad. Z chęcią wprowadzam je w życie. Ponadto znalazłam sobie nowe hobby - prowadzenie bloga :) Przynosi mi to wiele radości i satysfakcji.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Zazwyczaj same przychodzą. Zwykle z internetu, z moich własnych doświadczeń włosowych.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Nie.

Pytanie dodatkowe: Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn?
Denerwuja mnie osoby, które spamują w komentarzach. Komentarze tylko i wyłącznie o charakterze reklamowym ( Cześć! Ale fajny blog, wejdź do mnie itp.) są przeze mnie bezlitośnie usuwane! Zaprosić do siebie - ok, ale nienachalnie i z klasą. Poza tym denerwuje mnie niekiedy brak przejrzystości w blogach. I powiem to, będę szczera... nie przepadam za postami z inspiracjami włosami celebrytów! Kompletnie nie interesują mnie "gwiazdy", niestety żyjemy w społeczeństwie, w którym wystarczy głupio się zaśmiać czy pokazać goły tyłek, albo nagrać słabą piosenkę i teledysk ociekający seksem by stać się jednym z nich. Nie są oni dla mnie autorytetami w żadnej kwestii, a ich cudowne włosy i tak są owocem silikonu i pracy całego sztabu ludzi.Takie posty mnie zniechęcają.

Taguję tym razem:
Anwen
loveyouamy
Marikę



4 komentarze:

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!