Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

poniedziałek, 1 października 2012

Plan pielęgnacyjny na październik


Moje postanowienia na temat pielęgnacji włosów w październiku są następujące:

1. Tak samo jak we wrześniu trwam w piciu skrzypokrzywy, drożdży, galaretki oraz łykam tran.

2. Staram się olejować włosy przynajmniej raz w tygodniu.

3. Jeden raz w tygodniu myję włosy szamponem z SLS lub SLeS.

4. Raz na dwa tygodnie robię peeling cukrowy skalpu.

5. Wdrażam w życie używanie metody OMO lub kubeczkowej mycia włosów.

6. Dalej unikam prostownicy jak ognia!

7. Staram się nie suszyć włosów, jeśli muszę to najłagodniejszym nawiewem.

8. Nakładam maskę minimum 2 razy w tygodniu.

9. Od 10. października zmieniam wcierkę z wody brzozowej na Jantar.

10. Po aktualizacji obcinam końcówki włosów min. o 1 cm.

11. Rozpoczyna się "Projekt Denko" w którym zużywam:
- odżywkę Mrs. Potter's d/s
- maskę Avocado Treatment Wax
 
Na pewno możecie spodziewać się recenzji :)

Mam nadzieję, że wytrwam w tych postanowieniach. Trzymajcie kciuki :)

5 komentarzy:

  1. Sporo suplementów :) skrzypokrzywę, czy raczej pokrzywę bo skrzyp mi się skończył uskuteczniam też, ale żelatynę odpuściłam a drożdży nie dałam rady pić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galaretkę piję raczej dla smaku :) A drożdże na początku były wstrętne, ledwo piłam, a teraz jestem przyzwyczajona chyba, bo piję czyste i nie mam z nimi problemu. Nawet mi smakują :D

      Usuń
  2. Trzymaj się kurczowo tego planu, niech Ci żaden punt nie umknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!