Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

środa, 17 października 2012

Co nowego w moich zbiorach? Czyli zbiorczy haul włosowy.

Dosyć dawno nie pokazywałam Wam co nowego pojawiło się w moich zbiorach, a nowości trochę jest.
Miałam okazję pobuszować po Rossmannie, małych sklepikach oraz odwiedzić Drogerię Hebe.
To moje najnowsze nabytki:

Od lewej:

1. Olejek Green Pharmacy z czerwoną papryką - musiałam przetestować! Kupiony w małym sklepiku za 5,50 zł, używałam już kilka razy, ale o działaniu na razie się nie mogę za wiele wypowiedzieć.

2. Olejek Alterra Migdał i Papaja - upolowałam, innych nie było i jeszcze w promocji za 9,99zł!

3. Odżywka Professional Oil Care Isana - także promocja Rossmannowa 6,99zł za aż 500 ml

4. Szampon Alterra Biotyna i kofeina - i tutaj wciąż promocja Rossmanna 6,99 zł.,a  kosmetyk bardzo naturalny

5. Marion Kąpiel odbudowująca - ostatnio o niej dość dużo czytałam, chciałam spróbować, w końcu 8 zł nie majątek ;) próbowałam i byłam zaskoczona... o tym będzie w recenzji :)

6. Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek włosów Joanna z Apteczki Babuni - irytuje mnie już Marion, a to serum ślicznie pachnie i prócz silikonów ma m.in. pantenol, ekstrakt z miodu i proteiny mleczne, więc może nawet obok ochrony choć trochę odżywi? Zapłaciłam 6,50 zł / 50 g

7. Kompres nawilżająco-regenerujący Joanna z Apteczki Babuni - czytałam parę pozytywnych recenzji i mimo łagodnego silikonu postanowiłam wypróbować za niziutka cenę 6,90 zł

8. Kallos Latte - maska o której słyszałam bardzo pozytywne opinie, odwiedziłam Hebe i znalazła się jako pierwsza w moim koszyku za cenę 4,99 zł

9. Maska Kallos Placenta - wielkie opakowanie, więc mam nadzieję, że posłuży moim włosom, nie było malutkich, a chciałam wypróbować za ok. 12 zł/ 1l

10. Maska Stapiz Sleek Line Repair - czytałam o niej, że jest świetna i kolejny raz musiałam spróbować, cóż, 9,99 zł - cena nie jest wysoka.


Wiem, wiem... sporo wydaję, ale chociaż sprawia mi to radość :D Np. po Hebe nie wiedziałam kompletnie czego się spodziewać, a jak ujrzałam całą półkę Kallosa i Stapiza to prawie oszalałam ze szczęścia. Taki to już ciężki los włosomaniaczki. A jeszcze mam w planach odwiedziny w stacjonarnym sklepie z produktami BingoSpa, więc pewnie radości będzie jeszcze więcej ;) Teraz tylko nie wiem, od czego zacząć testowanie.

Znacie te produkty? Jak Wam przypadły do gustu? A może chciałybyście przeczytać szybciej recenzję któregoś?

Pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Ładne zakupy :: to serum joanny za mna chodzi. Idealne do zabezpieczania koncowek na zime:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O większości produktów słyszałam, aktualnie używam Crema al Latte. Bardzo mnie ciekawi olejek z czerwoną papryką i maska z Placentą.

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę dwie perełki z mojej ukochanej firmy - Kallos, uwielbiam ich produkty są bardzo dobre i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się czaję na Mariona:) Może w końcu uda mi się go zdobyć:)
    Ładny zbiór;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygrałaś Carmex, zajrzyj do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten szampon z kofeina i bardzo go sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  7. polecasz ten olejek łopianowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie aplikacja jest na plus, nie podrażnił, jest ok. Ale czy przyspiesza porost nie wiem, bo nie sprawdzałam. Pod pozostałymi względami polecam.

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!